26.12.13

#214 Merry Xmas!

Jak Wam mijają, a raczej minęły święta? :)

Ja jak co roku byłam u babci, jak co roku niesamowicie się najadłam i jak co roku było dużo kłótni i stresów. Dostałam dużo słodyczy, z czego połowy już nie ma, ale tak to jest jak cały rok nie je się praktycznie nic słodkiego i nagle dostaje się całą torbę czekoladek, ciasteczek itd. Mimo wszystko postanowiłam w tym roku nie przytyć i jak na razie nieźle mi idzie, po za tym w pracy i tak wszystko spalę.
Chciałam Wam pokazać choinkę i prezenty, ale postanowiłam, że zrobię to w kolejnym poście, a teraz zobaczycie Bożo narodzeniowy outfit. Pochwalcie się jak u Was wyglądały święta :)

Buziaki!















10 komentarzy:

  1. Takie wszystko ładne tylko buty psują cały efekt. Myślałam, że do tego zestawu założysz szpilki, chociażby te śliczne srebrne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie były plany, ale niestety srebrne szpilki nie pasują za bardzo do białych kropek. Po za tym co roku na święta nie będę chodziła w tych samych butach ;)

      Usuń
  2. To zdecydowanie lepszą opcją byłyby lity - czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym nie robiła za kierowcę, to na pewno wzięłabym lity pod uwagę ;)

      Usuń
  3. Agacia, wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I think you have remarked some very interesting details , appreciate it for the post.
    Eques trianism Games

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jaka ty jesteś zajebista;****
    gdyby nie ryj :D
    i cała reszta też.
    ale ubrania całkiem całkiem. XD tylko nie na tobie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha kurde, zawsze bawią mnie TAKIE anonimowe osoby. :D
    a Ty agacia nie marudź, bo sama się zgodziłaś na kierowanie i w sumie nieźle Ci to szło- 20. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A lots of teenagers are previously planck satellite wikipedia seeing
    satellite Television for free of charge quietly at property by employing some techniques which I will likely
    be sharing. Opioids can provide short, intermediate and long-lasting analgesia, dependant on the precise
    properties with the medication (( An opioid is a chemical that
    works by binding to opioid receptors, that happen to be found principally within the nervous system and
    also the gastrointestinal tract. In addition,
    Wikipedia can be be extremely helpful whenever a student encounters a phrase, name,
    or another little bit of information that's unfamiliar.

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!