11.12.13

#213 Podsumowanie bloga/ Lipiec 2011- Grudzień 2013

Czas leci jak głupi. Niedawno zaczęłam prowadzić bloga, a tu już prawie minęło 2,5 roku! Jestem w szoku jak dużo się zmieniło, jak bardzo ja się zmieniłam przez ten czas. Nie zdawałam sobie sprawy z tego dopóki nie postanowiłam przejrzeć swoich starych wpisów i tak spędziłam całą noc siedząc i śmiejąc się z tego jak wyglądałam i co pisałam... dziś mogę powiedzieć, że to była katastrofa, ale miło jest cofnąć się w czasie :)

Niedługo zaczynam znowu nagrywać Vlogi, więc jeśli macie jakieś pomysły na filmiki, bądź jakieś pytania, to śmiało piszcie ;) 

W Lipcu na 3 urodziny bloga ukaże się większy materiał na temat tego co dało mi blogowanie, ale już od dziś możecie zostawiać pytania, im więcej tym lepiej :) 

A tym czasem zapraszam do obejrzenia całej mojej drogi :)


LIPIEC 2011



 



  



 



 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 



 



 
 




 
 
 
 
 
 
 




GRUDZIEŃ 2013

2 komentarze:

  1. Cześć :) świetny blog, stylizacje super, mam już kilka inspiracji dla siebie! Pozdrawiam i zapraszam http://rzeplife.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog!
    zapraszam do mnie!
    http://viska-and-milka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!