26.11.13

#208 Avicii


Starałam się wymyślić coś sensownego, co mogłabym napisać, ale chyba dziś nie jest mój dzień. Nie mam kompletnie weny, więc proszę wybaczcie mi, że będą tu same zdjęcia, ale na prawdę nie wiem, co napisać. Fotki robione w domu, jedyne miejsce, gdzie jest jakieś "w miarę” jednolite tło, więc będziecie mieli okazję z bliska przyjrzeć się mojej szafie z Ikei ; )

Bluzka z Aviciim to przerobiona koszulka męska, którą kiedyś komuś kupiłam- okazała się mega za duża, więc została u mnie. Bardotka- stradivarius (kupiona dawno temu w Hiszpanii), legginsy- Reserved, Buty jak już wiecie- Deezee













1 komentarz:

  1. koszulka bardzo mi się podoba, nie widać że jest męska :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!