18.10.13

#206 Rimmel- Kate Moss

Ten rok był bardzo dziwny. Tak dużo się wydarzyło, tak wiele się zmieniło. Nie jestem w stanie nad tym nadążyć, bo niektóre sprawy nabrały takiego obrotu, że ciężko było je zrozumieć. Postanowiłam, że muszę trochę zwolnić, bo zaczynam wariować, po za tym jestem już zmęczona taką ciągłą pogonią za czymś, co wcale nie jest tego warte.
Ostatnio długo nie miałam internetu, a niestety mój telefon nie zawsze umożliwia mi dodawanie postów, na szczęście już jest wszystko ok, więc i posty będą pojawiały się systematycznie.

Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy zakup. Szminka z Rimmel.
Wszyscy wiedzą, że uwielbiam wszelkie szminki, błyszczyki i pomadki, więc będąc w sklepie z kosmetykami nie mogłam nie zwrócić uwagi na szminki. Szczególnie uwielbiam soczyście czerwone, dlatego właśnie ta szminka idealnie wpasowuje się w moje gusta. Przede wszystkim jest mega wytrzymała. Trochę się rozmazuje jak się dotknie palcem, ale oprócz tego jest genialna i trzyma się bardzo, bardzo długo. Żeby to sprawdzić pomalowałam usta na noc i położyłam się spać. Rano wstałam z pięknie pomalowanymi ustami, szminka nie była nigdzie rozmazana, a kolor nadal był głęboki i krwisty ;) + cena za takie cudo to tylko 19,99 wiec bardzo ok ;) Jeśli lubicie czerwone szminki to polecam ją, bo jest na prawdę genialna!!! :)













9 komentarzy:

  1. przepiękna czerwień! Ślicznie Ci w tym kolorze ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czerwień na ustach, a ta wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta szminka a pójście spać ze szminką na ustach to wspaniały pomysł, nigdy na to nie wpadłam chyba również zacznę w ten sposób testować szminki :) Doskonale do twarzy Ci w tym kolorze Agatuś! Ale minimalnie obrzydza mnie ta szczoteczka do rzęs w tym kubeczku która wygląda jak by przeżyła drugą wojnę światową... Pozdrawiam, stała obserwatorka bloga <3 Uwielbiam kiedy dodajesz nowe posty, aż raduje mi się dusza szkoda, że tak rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. love it!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/10/my-oldtrench.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!