24.7.13

200#

siemano!

Wreszcie mam trochę wolnego, dlatego mogę nadrobić zaległości. Strasznie dużo się u mnie pozmieniało w ostatnim czasie, nie wiem czy to dobrze czy źle, ale mam nadzieję, że wszystko z czasem się ułoży. Ale żyję i mam się dobrze.

200 post. Na tę okazję miałam przygotować coś ekstra, ale oczywiście zabrakło mi czasu, tak jak na całą resztę rzeczy, które sobie zaplanowałam.

W tym tygodniu jadę zapisać się do szkołī. Tak wiem to bardzo późno patrząc na to, że nauka zaczyna się od września, ale mimo wszystko mam nadzieję, że jeszcze mnie przyjmą. Wybrałam kierunek taki, który najbardziej mnie fascynuje i odpowiada moim zainteresowaniom „PROJEKTOWANIE MODY”. Trochę się stresuję, bo prawda jest taka, że jestem totalnie zielona jeśli chodzi o teorię i historię mody, ale wierzę, że będzie dobrze i nie będę żałowała swojego wyboru. :)











szorty- cross// koszula- secondhand

13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz boską koszulę i takie parełki w sh? extra!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit, koszula jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki:) Gratuluje 200 postu! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata! Jaka Ty jesteś chuuuuuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze- widać ubranie, a nie przebranie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie ta szkoła się znajduje?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba koszula ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!