13.7.13

199# gorset w grochy

Hej, co u Was? Wiem, że pisanie o tym że mam dużo pracy już jest nudne, ale to prawda. Nie mam siły i praktycznie każdą wolną chwilę spędzam na spaniu. Trochę zaczyna mnie to już męczyć, bo ciężko mi wygospodarować czas na cokolwiek,a do tego zaniedbuję bloga, przyjaciół, chłopaka. Zmarnowałam ostatnie wakacje w swoim życiu, ale trudno, czasu nie cofnę, a taki wstęp w dorosłe życie i tak kiedyś musiał nastąpić.

Tym czasem idę spać, bo jutro rano znowu praca. Trzymajcie się i do następnego! :)















Uwaga!!!
Mam do sprzedania takie oto buty jak na zdjęciach wyżej marki Reserved. Buty są nowe, posiadają metki. Rozmiar to 39. Bardzo wygodne i wcale nie czuć wysokości. Polecam!!! :)
antoniettablog@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Wiem kochana co czujesz bo też miałam ostatnio gorszy czas w swoim życiu ale nie martw się po deszczu zawsze wzejdzie słońce ...głowa do góry! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fanie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne buty !! uwielbiam motyw groszków :)

    http://flexyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw,buty piękne i w moim rozmiarze,ciekawa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że już niedługo znajdziesz czas na wytchnienie :) uroczy ten gorset, nadaje stylizacji piękny retro charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ;)i z charakterem.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, żeby be buty były rozmiar mniejsze to bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!