21.6.13

197# full cap_Bad













18 komentarzy:

  1. STYLOWY LUZAK- idealne okrslenie Twojego dzisiejszego zstawu :)
    bardzo pozytywnie, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pierwszego zdjęcia dziwię się, że jesteś tak mało rozsławiona na blogu, bo w zupełności Ci się to należy. Przyciągasz uwagę, masz w sobie tę siłę. :) Może poszukaj fotografa, to pewnie poprawiłoby sytuację:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, chyba nigdy jeszcze nie dostałam tak miłego komentarza :) myślę że na wszystko trzeba sobie zapracować także czeka mnie jeszcze mnóstwo pracy :)

      Usuń
  3. świetna sesja- zdjęcia przecudne!;)
    i świeta czapa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że się czepiam, bo zestaw jest genialny, ale ubiegam zapewne złośliwe anonimki, ta czapeczka którą masz na główce to full cap, a nie snap :) Ale i tak jest great! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) powiem szczerze ze mi to wszystko jedno jak to się nazywa ale fakt, trzeba zmienić :)

      Usuń
  5. fajny blog
    obserwujemy? daj znac u mnie

    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ci się podoba to po prostu zaobserwuj :)

      Usuń
  6. Sądzę, że chyba w ostatnim czasie zaniedbujesz trochę swoich obserwatorów duża część z pewnością jest bardzo nie zadowolona z powodu tak rzadkiego w ostatnim czasie dodawania przez ciebie postow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę iż jest to spowodowane tym, że ostatnio cały czas pracuję, więc nie wymagaj ode mnie tego, że wracając o 23 z pracy będę szła robić zdjęcia bo to fizycznie niemożliwe... mam też swoje życie po za blogiem i potrzebuje czasem po prostu poleżeć i nic nie robić. bądź człowiekiem ;)

      Usuń
  7. wooow! Podoba mi sie:) zrobilas cos z wlosami bo takie jakies inne :*?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka - cudo! A Ty wyglądasz świetnie:) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej jesteś w ciąży, czy to po prostu przypadek, że na czwartym zdjęciu wyglądasz jak dynia? :D
    PS: ale ty masz grube nogi...
    Ló$ia <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)