23.5.13

195# wyniki konkursu!

I oto są wyniki kosmetycznego konkursu!



Mam kilka zastrzeżeń, ponieważ zgłosiło się kilka osób, które nie podały w komentarzu swojego maila, ale postanowiłam przymknąć na to oko z racji iż jest to mój pierwszy konkurs, następnym razem proszę, o spełnianie wszystkich warunków :)


zwycięzcą zostaje...



katarzynka_7@buziaczek.pl

Proszę zwycięzcę o skontaktowanie się ze mną przez maila: antoniettablog@gmail.com
bądź przez wiadomość na fanpage’u.

Gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w zabawie :)

12 komentarzy:

  1. ah a mogłam to być ja;p gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    U mnie również pierwsze rozdanie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i bardzo żałuje, że nie znałam twojego bloga wcześniej - wtedy na pewno wziełabym udział w konkursie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wygrana osoba zgłosiła się?

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratulacje :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. My brother recommended I might like this web site. He was
    entirely right. This post truly made my day. You cann't
    imagine simply how much time I had spent for this
    info! Thanks!

    Have a look at my blog; DierdreUDerita

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog here! Also your web site a lot up fast!
    What web host are you the usage of? Can I get your associate hyperlink
    in your host? I wish my web site loaded up as quickly as
    yours lol

    Look at my web blog: CarryEHoda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)