21.5.13

194#




Dawno nie tu nie było, ale niestety ostatnio dzień w dzień pochłania mnie praca, więc brakuje mi czasu na cokolwiek. Właśnie dziś uświadomiłam sobie, że tak na prawdę prawdopodobnie już nigdy porządnie się nie wyśpię... ale cóż takie są uroki bycia ‚dorosłym’. Jestem już po maturach, więc przynajmniej jeden problem z głowy. Teraz tylko czekam na wyniki pisemnych i później mam nadzieję już będzie z górki. Mam pewne plany co do mojej przyszłości, ale na razie to tylko plany więc zobaczymy co z nich wyjdzie.

Dziś miał się zakończyć konkurs, ale z racji tego, że nie mam czasu żeby do tego usiąść to przedłużam czas trwania do czwartku i tego dnia pojawią się wyniki, także proszę Was czekajcie cierpliwie :)

Mam nadzieję, że już niedługo znajdę chwilę żeby znowu wstawić jakiś post, żebyście wiedzieli, że żyję :) A dziś zostawiam Was ze zdjęciami które jakiś czas temu robiłyśmy z HiKatrin :)













9 komentarzy:

  1. A gdzie pracujesz? :) Jestem w takiej samej sytuacji jak ty, bo w tym roku również pisałam maturę i chciałabym się zająć jakąś pracą, ale nie mam zielonego pojęcia jaką.
    A stylizacja świetna! Fajnie, że rozwija się ten blog ;)
    Pozdrawiam - Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit, ten sweterek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szybko rozpoczęłaś pracę? Powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie "dziurkowane",ażurowe swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very rapidly this ωeb site will be famous among аll blοgging and sitе-building userѕ, due to
    it's nice content

    Here is my web page ... pozycjonowanie serwisów www w Lublinie

    OdpowiedzUsuń
  6. I used to be able to find good info from your articles.



    Check out my weblog: MammieOCler

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm gone to inform my little brother, that he should also go to see this webpage on regular basis to obtain updated from latest information.

    Feel free to visit my web site: ChristiaWBowditch

    OdpowiedzUsuń
  8. Peculiar article, totally what I was looking for.

    Feel free to visit my page: FernandeYHageman

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)