6.5.13

193# Matura i takie tam...

Jutro matura, a ja dodaję zdjęcia na bloga... tak tak, wszyscy boją się tej matury, a dla mnie to trochę jak taki większy sprawdzian. Będzie co ma być. W piątek czeka mnie usty polski, co uważam, za jakiś żart, bo wolałabym mieć chociaż kilka dni przerwy po pisemnych maturach, a nie od razu mieć ustny. Na szczęście 17 maja mam angielski, więc po tym dniu będę miała chwilę odpoczynku. żeby tylko zdać! A co dalej? Nie wiem, mam chyba zbyt dużo marzeń i nie wiem czy wystarczy mi czasu by wszystkie na raz zrealizować. Najgorsze jest to, że wszystkie są dla mnie tak samo ważne i ciężko mi się zdecydować co powinnam najpierw, ale o to już się będę martwiła po maturze.



Chciałabym Wam również przypomnieć o konkursie, którego ogłosiłam kilka dni temu. Bardzo miło, że już kilka osób się zgłosiło do udziału. Mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej! :)



















koszula- stylepit/ spodenki- cross(DIY)/ okulary- cropp/ bransoletki- budziubeka/ trampki- allegro


16 komentarzy:

  1. nic się nie martw, zdasz bez problemu :) wszyscy tak tylko straszą tą maturą !

    amellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! koszula- bajka :)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. boska koszula! Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw <3 I jeszcze te spodenki z wyższym stanem.. cudo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, matura... kiedy to było - wieki temu ;) POWODZENIA zatem!
    P.S. Świetny zestaw, czadowa koszula <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz bardzo fajną koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!
    Matura-mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie:) I faktycznie to taki większy sprawdzian, nie ma co się stresować specjalnie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się spodobało pierwsze zdjęcia :) zostaje na dłużej! Obserwuję + liczę na rewanż! :)
    A na maturą będę się przejmowała za rok, ale zazdroszczę Ci, że już masz ją prawie za sobą!
    Zapraszam!
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super!
    zapraszam do siebie: http://madamepoupee.blogspot.com/ :)
    +1

    OdpowiedzUsuń
  11. Matura, matura i po maturze.
    Czekamy na post! :>

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!