30.4.13

191# Pink eko bag

Dwa posty jednego dnia i to jeszcze jeden po drugim, to coś niezwykłego na moim blogu. Ten post miał się pojawić dopiero jutro, ale obawiam się, że mogłoby mi nie starczyć zapału do napisania go, więc żeby nie było nudno i żebyście znowu nie musieli czekać nie wiadomo ile czasu na kolejny wpis, to dodam dwa za jednym zamachem :)

Głównym elementem stylizacji jest eko torba. Jaram się nią niesamowicie, bo jest w bardzo oryginalnym i typowo letnim kolorze. Nigdy nie nosiłam takich toreb, bo raczej wolę torebki które  mają kilka kieszonek i w których każda rzecz ma swoje miejsce, ale dziś wyjątkowo postanowiłam założyć ten „worek”, który jak się okazało ma też swoje plusy (nie trzeba walczyć z suwakami, a do tego jest w stanie pomieścić więcej rzeczy niż reszta moich toreb). Jak wiadomo kobiety w torebkach noszą WSZYSTKO, więc czasem potrzeba dużo miejsca, by to WSZYSTKO pomieścić. :)












bracelet- K&Trend/ Sweater- new look/ jeans- River Island

11 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie wyrazista torba i sweter, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna torebka, no i sweterek jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter i fajny akcent w postaci torebki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się czerwień na Twoich ustach :)! w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post o współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie worki :) i bardzo podoba mi się Twój sweter :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. natalafashion.blogspot.com/2013/06/siemka-to-moj-pierwszy-blog.html … … … zapraszam na mój pierwszy stworzony blog

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!