10.4.13

186# PINK BLACK RED

Matura już za kilka tygodni, a ja dopiero teraz wzięłam się do roboty. No, ale jak to mówią „lepiej późno niż wcale” , choć do mnie bardziej pasuje „lepiej późno niż wcześniej”, bo wiecznie wszystko zostawiam na ostatnią chwilę. Przykładem mogą być też dzisiejsze zdjęcia, do których zbierałam się cały dzień. Miały być słoneczne i jasne, a wyszły czarne robione po ciemku, ale cóż... rozwiązywanie matur ważniejsze :D Tak, rozwiązanie jednej zajęło mi pół dnia... ale ważne, że miałam ponad 30% ;)

Połączenie sportowej bluzy z litami i czapką trochę dziwne, ale lubię łączyć sportowe ciuchy z eleganckimi.


Obiecuję, że kolejny post będzie bardziej przemyślany i ogarnięty, a tym czasem życzę Wam dobrej nocy;) Buziaki!!!








11 komentarzy:

  1. bardzo fajną masz ta bluzę!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) bardzo fajny blog ! lubię go odwiedzać

    zapraszam do polubienia nowego profilu:

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    i na bloga: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak w kilku stylizacjach pod rząd pojawia się ta sama rzecz, np. lity (są ciągle), czapka, katana. Zrób jakąś różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne buty!!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem fajne te fotki wieczorne:)
    Świetna bluza, aczkolwiek kolor litów mi tu nie pasuje zupełnie :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym taką bluzę, jest genialna!
    A co do matury to głowa do góry (ale mi się zrymowało ;d) na pewno wszystko pójdzie jak należy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza cudna :D I świetne buty!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!