28.3.13

181# fashion-city

Zdjęcia jakościowo słabe, bo post robiony na szybko, ale chciałam Wam pokazać bluzkę którą już jakiś czas mam. Bluzka pochodzi ze sklepu fashion-city. W rzeczywistości jest długa, zwiewna i wyglądam w niej jakbym była w ciąży, dlatego postanowiłam wpuścić ją w spodnie żeby nikt z Was nie zasugerował mi, że spodziewam się dziecka, co już kilka razy w ciągu prowadzenia bloga mi się zdarzyło ;)
Po raz kolejny pokazuję Wam moje nowe buty, które teraz są dla mnie numerem jeden i zapewne zobaczycie je w najbliższym czasie jeszcze nie raz. Tym bardziej, że zakładam je kiedy tylko mogę.

Dawno nie było żadnego Vloga, macie ochotę o czymś posłuchać? Może macie jakieś pytania? :)

A na koniec pokażę Wam jeszcze taką małą zapowiedź następnego posta, który mam nadzieję ukaże się jeszcze przed końcem tygodnia :)




Przy okazji chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że coraz więcej osób mnie tu odwiedza. To dla mnie bardzo ważne i ogromnie mnie to motywuje do częstego aktualizowania bloga. Dziękuję! Jesteście wspaniali!





photo- Gosia Reluga

Buziaki!

#bluzka- fashion-city #spodnie-reserved #buty- czasnabuty

15 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    No i bardzo fajna stylówka :)
    Zapraszam do nas na bloga częściej, było by Mi i mojej koleżance bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog świetny a post bardzo mi się podoba :)
    Może obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak buty, wygodne ? :> bardzo mi sie podobają !!!!!!!

    pozdrawiam i zapraszam do swojej krainy -http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe buty, pozdrawiam! :)
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there exceptional blog! Does running a blog like this take a large amount of work?
    I have virtually no expertise in coding but I was hoping to start my own blog in the
    near future. Anyhow, if you have any ideas or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject however I just wanted to ask.
    Thanks!

    Have a look at my web site ... double sided wood burning stoves

    OdpowiedzUsuń
  6. Does your blog have a contact page? I'm having a tough
    time locating it but, I'd like to send you an email.
    I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great site and I look forward to seeing it
    grow over time.

    Also visit my site :: hair stylist - ,

    OdpowiedzUsuń
  7. I am regular reader, how are you everybody? This post posted at this website is genuinely fastidious.


    Here is my web blog - ghd hair straighteners ()

    OdpowiedzUsuń
  8. I am regular reader, how are you everybody? This article posted at
    this web site is genuinely good.

    Stop by my website ... genuine chi hair (http://www.zazeroon.ir/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Kathleen19)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey there I am so happy I found your blog, I really
    found you by error, while I was looking on Digg for something else, Anyhow I
    am here now and would just like to say kudos for a remarkable post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to browse it all at the moment but I have saved it
    and also added in your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read a great deal more, Please do keep
    up the superb b.

    Look into my site :: superb hair-styling methods ()

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent site. Plenty of helpful info here. I'm sending it to several pals ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thank you to your sweat!

    Visit my blog post: hair salons

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! Quick question that's completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from my apple
    iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to resolve
    this problem. If you have any recommendations, please share.
    Appreciate it!

    Here is my web blog Nana Necklaces; ,

    OdpowiedzUsuń
  12. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!


    Feel free to surf to my site; female hair loss

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to
    my blog that automatically tweet my newest twitter
    updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and
    was hoping maybe you would have some experience with something
    like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)