20.3.13

178# Vintage Backpack

Za oknem tragedia. śnieg non stop pada a temperatura sprawia, że moje dłonie są jak sparaliżowane. Niedawno jak robiłam zdjęcia, to była piękna pogoda, tak, że przez cały czas chodziłam w swetrze i nawet na moment nie odczułam jakiegoś zimna. A teraz wszystko wróciło do punktu wyjścia... Tak mi się marzy chodzenie bez kurtki, zakładanie trampek, czy balerin... zima jest tragiczna! Myślałam już nawet żeby pochować grube ubrania w ciemny kąt szafy, ale nie wiem, czy to dobry pomysł patrząc na  to jaka jest pogoda... Oby do wiosny! i Oby później lato nie trwało zbyt krótko!













28 komentarzy:

  1. zgadzam się z Tobą, że zima jest tragiczna! ;))
    bardzo podoba mi się plecaczek i buty!
    masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrzydliwie obleśny plecak. a te buty? skad Ty je wgl wyrwalas???? nie wiem jak mozna sie w nich ludziom pokazac?!!! dziewczyno,ten blog pozytywnie komentuja jedynie Twoje przyjaciolki,bo nie wierze,ze ktokolwiek ubralby sie inspirujac sie Toba choc w najmniejszym stopniu. no pokaz mi choc jedna osobe,ktora ubrala sie tak samo lub w takim stylu po zobaczeniu Twojego bloga... NIE MA DRUGIEJ TAKIEJ KRETYNKI. bezguscie totalne,niedopasowane kolory,stylizacje bez jakiegokolwiek ładu i porządku. wygladasz jak niechluja i czupiradlo,bo inaczej nazwac tego nie mozna. posmiewisko naszego LO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli myślisz, że w jakimś stopniu mnie to zabolało, to jesteś błędzie. Widać jednak coś musi w tym być skoro fatygujesz się do komentowania mojego bloga ;) Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia w szkole :*

      Usuń
    2. + Szkoda tylko, że nie masz na tyle odwagi by przynajmniej się podpisać, tak to każdy jest kozak ;)

      Usuń
    3. wyobraz sobie ze mnie sie ten plecak odoba, moze nie w takiej stylizacji ale z checia bym taki ubrala;) najlepiej hejtowac anonimowo, krytyka jest ok, ale nie chamskie odzywki zakompleksionych ludzi, którzy czują się mocni w gebie, przed ekranem gdy ich nie widac!

      Usuń
    4. Zarówno plecak jak i buty mają potencjał, chociaż w innej stylizacji byłoby to lepiej ukazane. Jednak zima nie wybiera, prawda?
      Wydaje mi się, że nawet jeśli nie ma się najlepszych (czyt. modnych) stylizacji, to jeśli czerpie się z tego przyjemność, to nikt nie ma prawa w tak chamski sposób ukazywać swoje niezadowolenie. Jak widać, nie wszyscy wiedzą co to kultura osobista.
      Poza tym wydaje mi się, że wolę oglądać osoby z naszego liceum, które w jakiś sposób próbują wyrazić siebie, niż gromadę dziewczyn, które ubierają się tylko w to, co jest akurat modne w młodzieżowych butikach(np. New Yorker).
      Już raz zostawiłam komentarz, pod którym się nie podpisałam, jednak teraz nadrabiam zaległości:
      Serdeczne pozdrowienia i powodzenia w prowadzeniu bloga, Nika.

      Usuń
    5. jest era na hejtera, więc nie ma czym się przejmować :)

      Usuń
    6. o matko Nika bardzo mi miło czytać takie słowa, dziękuję :) Najważniejsze to chyba być sobą i podążać za marzeniami. Gdybym miała przejmować się każdym kto uważa, że jestem żałosna itd to już dawno by mnie tu nie było, ale szczerze mówiąc prowadzę bloga dlatego, że sprawia mi to przyjemność, i będę prowadziła na przekór wszystkim osobą, tym bardziej, że są osoby, które regularnie go odwiedzają i właśnie dla takich osób idę do przodu :) Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  3. śliczna stylizacja :) jak zwykle w sumie :) nastepnym razem uzyj moze cieplejsze barwy :) moze jakos nam to rozweseli ta ponura niby wiosne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło, że na wierzchu jest czarno :) Następnym razem będzie bardziej kolorowo :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. lubię takie czarne zestawienia, podoba mi się plecaczek, fajny akcent, chociaż wolałabym go w lżejszym połączeniu (tzn bez kurtki ;dd), buty są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miała być inna kurtka, ale nie miałam odwagi wyjść na dwór w czymś cieńszym :) Plecak na pewno będzie jeszcze w niejednej stylizacji :)

      Usuń
  5. Ale fajny plecaczek, kiedyś szukałam takiego :) A te buciki z pierwszego zdjecia to lity?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale te buty, a i plecaczek sliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Plecak uroczy :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mam dosyć zimy !
    ciekawe botki !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear! Looking lovely :) Im ur new follower! I would love that u follow me back and plz open Cozbest link on my blog:) xo
    www.fashionearthyrainbows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cie do mojego konkursu do wygrania buty:) http://judiandfashion.blogspot.com/2013/03/wygraj-buty-z-wwm.html

    OdpowiedzUsuń
  11. I read this paragraph fully concerning the resemblance of hottest
    and preceding technologies, it's remarkable article.


    Review my web-site - hair style

    OdpowiedzUsuń
  12. Great work! This is the type of information that should be shared across the net.
    Disgrace on Google for now not positioning this submit upper!
    Come on over and discuss with my website . Thanks =)

    My page AvelinaYVere

    OdpowiedzUsuń
  13. May I simply say what a relief to uncover an individual
    who truly understands what they're talking about on the web.
    You actually realize how to bring an issue to light and make it important.
    More and more people must check this out and understand this side of your story.
    I can't believe you're not more popular since you certainly have
    the gift.

    Also visit my website: SheliaIHoeppner

    OdpowiedzUsuń
  14. Good blog post. I absolutely love this site.
    Keep writing!

    Here is my blog IsisKSamanlego

    OdpowiedzUsuń
  15. I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was curious what all is needed to get setup?
    I'm assuming having a blog like yours would cost
    a pretty penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100%
    certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
    Appreciate it

    Check out my webpage :: DayleOFuda

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello would you mind stating which blog platform you're working with?

    I'm planning to start my own blog soon but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different
    then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!


    Here is my weblog :: MargaritoZGuffy

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to more added agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?

    My site: ElenaOLongenberger

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)