14.3.13

175# zakupy

Cieszę się, że kilka osób zwróciło uwagę na poprawę jakości zdjęć oraz nowy nagłówek. Niedługo zmieni się też trochę szablon i ogólnie grafika, więc mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :)
Nie myślcie, że jak zostałam pochwalona, to znowu zacznę dodawać marne zdjęcia. Kiedy tylko będę mogła będą sesje, ale w między czasie na pewno dalej będę wstawiała zdjęcia takie jakie były, bo nie chcę dodawać wpisów raz na tydzień. 

Chciałabym pokazać Wam kilka moich nowych łupów :) W tym miesiącu zaszalałam.... ale niestety uwielbiam wydawać pieniądze ; )

Beanie -iloko.pl 
Kolor jest zupełni inny niż ten który był na obrazku na stronie, ale mimo to postanowiłam, że nie będę jej zwracała. Najwyżej kiedyś kupię jeszcze jedną w innym kolorze ;)




Dresy i sweterek- reserved
Kupiłam jeszcze bluzę chłopakowi, ale nie zrobiłam zdjęcia, więc nie mam jak Wam pokazać





Teraz czekam jeszcze na materiał z którego będę robiła czapki. Wczoraj pierwszą skończyłam i mam nadzieję, że uda mi się zrobić ich więcej. Może jak się komuś spodobają, to będę robiła na zamówienie, ale na razie to szczyt marzeń :)



A w sobotę wybieram się na spotkanie z blogerami, także po weekendzie na pewno dodam jakieś zdjęcia stylizacji i z przebiegu spotkania :) 

Trzymajcie się ciepło!  A.

11 komentarzy:

  1. Dodaję do obserwowanych i zapraszam na

    www.dede-moda.blogspot.com

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mulches And Your Garden Mulching For Your Garden

    Check out my site: grafton tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  3. Mulching Lawn Mower - How To Mulch Your Grass For A Healthier
    And Greener Lawn Playground Rubber Mulch - An Aid For The Safe And Enjoyable Play

    Feel free to visit my homepage; www.renovationsmalaysia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I could have sworn I've visited this blog before but after looking at many of the posts I realized it's new to me.
    Anyways, I'm certainly pleased I came across it and I'll be
    bookmarking it and checking back frequently!

    Feel free to visit my blog dental implants Cost

    OdpowiedzUsuń
  5. The Firefox updated tab comes up everytime i start
    firefox. What do i do to prevent it?

    My web blog ... vaginal mesh lawsuit

    OdpowiedzUsuń
  6. If my background image was labeled for commercial reuse may i claim copyright on other content?


    My web page; Vaginal Mesh Lawyers

    OdpowiedzUsuń
  7. Please let me know if you're looking for a article writer for your blog. You have some really great posts and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write
    some articles for your blog in exchange for a link back to mine.

    Please shoot me an e-mail if interested. Many thanks!


    my web-site ... does A root canal hurt

    OdpowiedzUsuń
  8. It's remarkable to pay a quick visit this website and reading the views of all
    friends about this post, while I am also eager
    of getting know-how.

    Feel free to visit my site lawn maintenance companies

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)