25.2.13

170# Nagrania //stylepit!

miała być stylizacja, ale dziś jestem ledwo żywa (jak co poniedziałek) dlatego mam dla Was taką zapchaj dziurę w postaci mojego nowego naszyjnika od STYLEPIT! Dlaczego właśnie taki? Uwielbiam muzykę i dlatego klucz wiolinowy wydał mi się odpowiedni ;) W najbliższych dniach dowiecie się więcej o tym sklepie i pokażę Wam resztę moich zakupów od STYLEPIT, dziś tylko taka mała zapowiedź koszuli.






Ostatnio staram się jak najwięcej śpiewać, ćwiczyć głos i nagrywać. W piątek mam w szkole eliminacje do konkursu, który może część z Was pamięta z zeszłego roku. Jeśli nie, to zapraszam do obejrzenia tamtego występu :)



I dziś również chciałabym Was zaprosić do odsłuchania mojego kolejnego nagrania, 



6 komentarzy:

  1. Me using the ja_purity2 and also have confined the
    template towards the centre from the screen (much such as the joomla website).

    I want to put in a shadow for the left and right of the "confined" template/website but have no idea approach get it done.
    . Any help could be appreciated.. Many thanks beforehand..



    Look at my blog post :: magic submitter reviews

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglądasz, piękne zdjecia!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Mulch Your Way To A Better Garden Leaf Mulch Creation

    Visit my homepage ... Ozaukee County Tree Nursery

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm attempting to begin a blog for my photography business. What free blog could be best?.

    my web-site: P
    my web site: click here

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm trying to find out what the most popular blogs are when it comes to news and views and mobile phone stuff..

    Feel free to visit my website vaginal mesh lawsuits

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę taką nutkę :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)