9.2.13

165#

Siema z rana! :) Ostatnio ciągle zasypuje Was notkami, ale kożystam z ostatnich dni ferii.
Dostałam wczoraj kilka komentarzy, które po prostu mnie rozbawiły i nie mogłabym na nie nie odpowiedzieć :) Jedyny zarzut jaki kieruję w stronę autora: błagam, następnym razem wymyśl sobie swój nick i nie podpisuj się moim (Antonietta).

Kiedyś gdzieś wyczytałam, że jeśli blog zaczyna być krytykowany tzn, że jest w nim coś co zachęca do oglądania, dlatego kłaniam się nisko i dziękuję za zainteresowanie, na prawdę czasem fajnie przeczytać coś innego niż 'pięknie wglądasz', lubię krytykę ;)



Bardzo szanuję i doceniam swoich czytelników i to dla nich prowadzę tego bloga. Nic nie poradzę na to, że kogoś strasznie to boli, że mimo braku stylu i kiepskich zdjęć dalej tu jestem i się nie poddałam. Dziękuję za Waszą obecność i motywację jaką dostaję od Was każdego dnia, jesteście niesamowici :* <3

23 komentarze:

  1. Kochana, jestem TOSIETTA, nie ANTONIETTA ;* to mała różnica, ale do stworzenia nicka zainspirował mnie twój, jest taki fashion. ;)
    PS: koRZystam, nie kożystam, to też niewielka różnica, ale przed maturą wypadałoby poznać podstawy polskiej gramatyki ;*
    Całuski T. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam twój filmik, czuję się zaszczycona, że poświęciłaś swój czas po to aby do mnie przemówić. To naprawde wielkie wyróżnienie.
    Miło mi, że dzięki mnie miałaś pomysł na ten filmik. Chyba zmienię nick na Inspiracja, skoro TOSIETTA Cię razi i masz do niej jakieś obiekcje ;*
    Pudełko jest naprawdę zajebiste. Fajnie, że je znowu pokazałaś, szkoda że tak krótko... :(
    Ależ ja Ci nie mówię, żebyś kupowała buty biorąc pod uwagę zdanie wszystkich ludzi, po prostu skoro tworzysz blog o modzie, to - przynajmniej według mnie, trzeba się na tej modzie trochę znać....
    Pozdrawiam, Inspiracja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. oh jaki pocisk, przejęłam się, że szok ;) tworze bloga dla ludzi którzy go oglądają i dla własnej przyjemności. Myślisz, że wszystko co jest modne jest ok? Nie można ślepo za nią podążać, widać nie każdy ma takie zdanie. No cóż, pozdrawiam i całuje :*

      Usuń
    3. Cieszę się, że się nie przejełaś, każdy musi mieć dystans do siebie, bo inaczej skok z poziomu swojego ego na poziom inteligencji może stać się bardzo bolesny, a w niektórych przypadkach grozi śmiercią ;)
      Nie twierdzę, że wszystko co modne jest ok, nigdy tak nie pisałam ;) Lubię ludzi, którzy mają swój styl. Nie lubię tych, którzy są przekonani, że go mają podczas gdy w rzeczywistości robią z siebie pośmiewisko ;)
      Całuski, Inspiracja ;*

      Usuń
    4. wiesz ja nigdy nigdzie nie napisalam, ze mam styl i ze jestem oh i ah, więc nie rozumiem o co ci chodzi. Chętnie bym z †obą popisała, ale najzwyczajniej w świecie mam ważniejsze sprawy na głowie, więc kończę tę miłą konwersację. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Masz racje, uzasadniona krytyka jest wskazana! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie TU ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I would like step-by-step process.. Are hosting sites Joomla compatible?
    How will you tell when they don't and do?.

    Stop by my web blog blackfridaypligg.com
    Here is my web site Paxil Birth Defect

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny filmik ;> zgadzam się z Tobą w 100%, dalej rób swoje, jesteś wielka ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, aż mi się buźka cieszy :) :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Masz rację, jeśli blog robi się "poczytny" to wtedy zazdrośni hejterzy zaczynają nalot :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma sensu tracic czasu na takich ludzi. Hejty zawsze będą

    http://suzysuestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co się dajesz prowokować? Rozczarował mnie ten post :( Miałam cię za bardziej wyluzowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że się rozczarowałaś. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Co jak co, ale korzystanie ze słownika nie boli. Masa błędów ortograficznych aż razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. najważniejsze to się nie poddawać ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymaj się i nie poddawaj :)


    w wolnej chwili zapraszam :)

    http://more-than-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny filmik, rób dalej to co uważasz za słuszne i nie daj się prowokować jest dużo ludzi którzy lubią krytykować i nic z tym nie da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo interesujący blog :)
    Na filmikach zauważyłam, że masz fajną barwę głosu. Może coś zaśpiewasz i nagrasz? :) (widziałam wcześniejsze notki, że śpiewasz w szkole, więc na pewno Ci świetnie wychodzi) :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam Cię do zapoznania się z moją ofertą:)
    http://ciuch-lland.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przejmuj się krytyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. - Dlaczego założyłam firanke? ... bo mogę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)