6.2.13

162# Czerwone butki!

hej kochani! :*

Moje ferie dobiegają końca, jeszcze tylko kilka dni i znowu szkoła.... Korzystając z okazji, że mam więcej wolnego czasu staram się nadrobić zaległości blogowe. Dziś wszystko na szybko, dlatego zdjęcia jak i post nie powalą formą.. Postaram się zrobić dziś więcej zdjęć jeśli mi się uda, a jeśli nie, to na pewno jutro wybiorę się na jakiś spacer z aparatem :)

dziś zdjęcia robione telefonem dlatego nie zachwycają jakością i w ogóle kiepskie. Czekałam na to aż śnieg się rozpuści i wreszcie się doczekałam :) Widzicie co mam na nogach? Wreszcie moje cuda ujrzały światło dzienne :)

trzymajcie się ciepło, a ja lecę ogarniać sprawy związane z samochodem. Buziaki :)











12 komentarzy:

  1. Sliczne.:)Mam podobne tylko niebieskie.Zapraszam rownież do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone lity masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone lity są cudowne <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, szkoda, że jakość zdjęć taka słaba, bo butki zapowiadają się świetnie.
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  5. buty oczywiście boskie, uwielbiam te modele a la jc:)
    a czasów kiedy miało się ferie zazdroszczę:))

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lity!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)