9.1.13

158# Misz masz

Ostatnio jakoś nie miałam pomysłu na posty, ale chyba czas najwyższy coś dodać. Dziś moja młodsza siostra, a raczej jej piękne włosy. Próbowałam na niej różne fryzury, bo próbuję wymyślić coś na studniówkę, a nie bardzo widzę siebie w rozpuszczonych włosach przez całą noc. Fale się rozprostują, wyprostowane zaraz nie będą już takie proste, więc szukam takiej fryzury, której za bardzo nie będę musiała poprawiać. Może macie jakieś pomysły? :)












3 tygodnie temu zamówiłam sukienkę na studniówkę i jestem rozczarowana, bo jeszcze nie doszła, a niestety nikt nie odpisywał na moje maile i wiadomości na gg aż do poniedziałku, kiedy okazało się ze nie wiadomo czy w ogóle jest możliwość żebym dostała sukienkę na czas. Wczoraj dostałam wiadomość ze sklepu, że nie dadzą rady przesłać mi sukienki na czas, więc wyobraźcie sobie jak bardzo jestem wściekła. A może znacie jakieś strony lub sklepy w Warszawie gdzie znajdę fajne i w miarę tanie sukienki? Do studniówki został prawie tydzień, a ja jak na razie mam tylko dodatki. Gdyby ktokolwiek poinformował mnie o sytuacji wcześniej, na pewno już dziś byłabym w posiadaniu innej sukienki. Sklep DIOLANI okazał się totalnym niewypałem!!!!!!!!!


Chciałabym pokazać Wam również kilka rzeczy które ostatnio nabyłam:
















12 komentarzy:

  1. bardzo fajny post !

    też bym była mega zła gdybym nie dostała sukienki przed studniówką ... !

    Zapraszam ; ) http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna fryzurka to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cooo ale Cię załatwili z tą sukienką... nie dziwie sie ze sie wkurzylas. Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie dostałaś tej sukienki. A co do fryzury to ta pierwsza ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna fryzurka - uwielbiam takie <3
    Widzę fajne trampeczki :)
    pozdr.
    shopanna

    OdpowiedzUsuń
  6. te warkocze z kokiem...!!!!!!!!! cudo :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely hair style <3

    www.destendenciosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!