25.12.12

156# świąteczne prezenty!

Cześć kochani!!!

Jak Wam minęła wigilia? Dużo zjedliście? :)

Jestem trochę rozczarowana tymi świętami... Pamiętam jak kiedyś z utęsknieniem czekało się na wigilie, ludzie byli dla siebie tacy kochani, życzliwi, było czuć, że każdemu zależy na tym by te dni były wyjątkowe, dzieciaki wierzyły w Mikołaja itd.... Jak jest teraz? Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale zmieniło się bardzo wiele... Mam wrażenie, że połowa mojej rodziny przychodzi do babci na wigilię z jakiegoś przymusu, albo poczucia, że tak właśnie wypada. Kiedyś Wigilia była wspólnym posiłkiem, radością z prezentów, a później rozmowami przy stole. Teraz każdy przychodzi, coś tam zje, weźmie swój prezent i wraca do domu. To troch przykre, bo odnoszę wrażenie jakby te prezenty były w tym wszystkim najważniejsze... Nie wiem, czy to świat się tak bardzo zmienił, czy może ja mam jakieś dziwne wyobrażenie o tym wszystkim. W Każdym bądź razie chcę czerpać z tych świąt jak najwięcej!



Prezentów może dużo nie dostałam, ale te które mam są wspaniałe. Najbardziej cieszył mnie widok mamy, która siedziała i ze wzruszeniem patrzyła na swoje dzieci cieszące się z prezentów. :)










12 komentarzy:

  1. Świetne prezenty :D
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczne prezenty dostałaś. Ja też mam takie samo wrażenie jak ty, teraz wszystko jest takie sztuczne, nie wiem czego :< Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję bardzo optymistycznego filmu "Połów szczęścia w Jemenie" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezentyy <3

    Obserwuję , Rewanż?
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny portfel! ;d
    mam ten sam tusz do rzęs ;d

    radosnych świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!