21.12.12

154# high heels!

Hej :) Czy są tu jakieś miłośniczki szpilek? :) Jeśli tak, to ten post jest przeznaczony właśnie dla takich osób :) Niedawno miałam 18 urodziny, wiadomo jak to bywa, na 18 dostaje się pieniądze, a nie byłabym sobą gdybym miała pieniądze i nie kupiła sobie nowych butów. Planowałam kupić je dopiero na początku stycznia żeby były na studniówkę, ale już nie mogłam się doczekać więc postanowiłam od razu je zamówić.

Szpilki są dosyć wysokie- 15,5 cm + 5 platformy, ale na tyle co nosiłam je po domu mogę stwierdzić, że  są wygodne. Zdania na temat takich butów są podzielone, bo niektórzy by ich nie założyli ze względu na wysokość, ale i na 'kolor'. Ja tym razem postawiłam na coś w stylu 'wow' , bo jak wiadomo na studniówce większość dziewczyn będzie miało czarne buty. Cóż ja lubię gdy buty rzucają się w oczy, więc na pewno będę się w nich dobrze czuła. Opinię pozostawiam Wam :)












Shoes ||sequin.pl||

17 komentarzy:

  1. cudowne, ostatnio też mam fazę na takie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłyby idealne na sylwestra :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach widać lekki luz, jak założysz rajstopy to mogą Ci spadać. Lepiej sprawdź i wymień póki jeszcze masz czas, żeby na studniówce nie było niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź, na pewno sprawdzę ;)

      Usuń
    2. Sama wiem po sobie, że przy takim ludzie nie trzeba wymieniać - wystarczy podejść z bucikami do jakiegoś sklepu obuwniczego i tam sprzedawczynie pomogą Ci dobrać do nich odpowiednie wkładki:)

      A buciki są świetne. Już kiedyś chciałam takie mieć w swojej kolekcji, ale jakoś przełamać się nie mogę na ten wzór:P
      Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

      Usuń
    3. trochę się przestraszyłam, że anonim może mieć rację, więc wskoczyłam w rajstopy i pochodziłam chwilę w butach. Wcale się nie zsuwają na szczęście także myślę, że wymiana nie będzie konieczna, ewentualnie wkładki żelowe jeśli buty się trochę rozciągną ;)

      Usuń
  4. Genialne, na Sylwesra sa idealne <3 Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja jestem niska, dlatego mogę sobie pozwolić na takie buty :) Będę miała jakies 176cm

      Usuń
  6. Napewno w nich zabłyszczysz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Są absolutnie prześliczne. Dobre na sylwestra, czy właśnie studniówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. you're in point of fact a good webmaster. The site loading speed is amazing. It seems that you are doing any unique trick. Also, The contents are masterwork. you've done a magnificent job in this
    subject!
    Also visit my blog post mesh bikini

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie je kupilas?:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)