3.12.12

152#

Jak ja dawno nie pisałam... aż mi wstyd.. już dawno miała być stylizacja, ale niestety nie wyszło. Chciałabym pokazać Wam pewien kosmetyk którego ostatnio używałam

Jest to Płyn micelarny ze sklepu e-naturalne.pl . Przede wszystkim na samym początku musicie wiedzieć, że ten kosmetyk to świetne rozwiązanie dla osób które używają różnego rodzaju toniki. Płyn pięknie oczyszcza cerę, nawilża ją i wygładza. Ja zmywam nim makijaż, bo świetnie się do tego nadaje. Co mogę więcej powiedzieć? Płyn uratował moje słabe rzęsy. Akurat zanim zaczęłam go używać moje rzęsy z długich stały się krótkie, połamane, rzadkie i w ogóle nie wyglądały ani trochę ładnie. Po około 2 tygodniach używania płynu rzęsy zmieniły się o 180 stopni i teraz znowu mają normalną długość, lepiej wyglądają i mniej wypadają. 

Jedyny minus to zapach, właściwie nie wiem czy jest to minus dlatego, że zapach płynu nie jest jakiś odrzucający czy coś takiego, jest normalny. Kieruję to do osób które szukają kosmetyku o pięknym kwiecistym zapachu, ten na pewno taki nie jest, ale nie jest jakiś odrzucający, po prostu normalny zapach (nie umiem opisać).

Podsumowując:

Ja jestem na tak i mogłabym podpisać się pod tym własnym nazwiskiem :)







 Skoro już mowa o produkcie, to pozwólcie, że wydam też swoją opinię na temat obsługi klienta. Chyba nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś był tak miły i wyrozumiały we współpracy. Pani Agnieszka z którą jestem w stałym kontakcie, to bardzo miła osoba. Zdarzyło mi się, że były problemy z przesyłką, albo ostatnio też miałam mały problem z kosmetykiem, w takiej sytuacji nie zostawałam sama zastanawiając się co dalej, mogłam liczyć na Panią Agnieszkę, która podchodziła do wszystkiego bardzo profesjonalnie. Dokładnie opisywała mi wszystko, tłumaczyła w razie niejasności i miał dużo cierpliwości. Dlaczego właściwie o tym pisze? Dlatego, że w każdym sklepie powinna być taka osoba, ja zamawiając coś liczę na to, że w razie problemów będę mogła zwrócić się do pracowników i ustalić wszystko by obie strony nie ucierpiały na niczym, a często zdarza się, że kiedy coś zamawiam w sklepach internetowych i coś jest nie tak jak być powinno, to konsultanci nie są skorzy do pomocy. O wiele łatwiej by było gdyby każdy miał podejście do klienta takie jak Pani Agnieszka. Oficjalnie chciałabym Pani podziękować :)

Do następnego ;*

1 komentarz:

  1. nie mialam :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!