27.10.12

149# snow, snow, snow

Hej :* Co u Was? U mnie okropnie zimno i w ogóle pogoda wprowadza mnie w stan zamulenia... Szykujemy się z zespołem do koncertu 20 listopada, dlatego przez pół dnia razem z siostrą przygotowywałyśmy piosenki. Może macie jakieś propozycje, które mogłybyśmy wykorzystać? Każdą pomoc chętnie przejmiemy :) 

Jestem w trakcie robienia prawka. Moje drugie jazdy w połowie okazały się totalną klapą... Nienawidzę rond, za to na trasie mogłam sobie pośmigać i to chyba w sumie była najlepsza część mojej wyprawy do Ostrołęki.

Występowałam dziś wraz z kilkoma osobami ze szkoły w przedstawieniu dla Sybiraków. Mam film jak śpiewałam, więc następnym razem postaram się Wam go pokazać i oczywiście zdjęcia też jeśli już je dostanę ;) A teraz trzymajcie się cieplutko w ten śnieżny dzień :*



           

Dzieło  mojej siostry ;) Mam piękny nos i oczy ;D





I oczywiście spadł znienawidzony przeze mnie śnieg! grr :/

8 komentarzy:

  1. Moja najukochańsza, najwspanialsza siostro, patrząc na zdjęcie po prawej stronie, stwierdzam, że chyba koniecznie chcesz zginąć w niedalekiej przyszłości. pociesza mnie tylko fakt, że na zdjęciach niżej nie wyglądasz lepiej xD Julka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie trochę dystansu do siebie miej ;D specjalnie to wrzuciłam żeby umilić ludziom wieczór, przynajmniej jest się z czego pośmiać ;p

      Usuń
  2. TYLKO CZEMU ZAWSZE ZE MNIE? :( napisałam z caps lock'iem, żebyś wiedziała, że sprawa jest poważna xD

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż, ja robiłam zdjęcia, więc mam do nich prawa autorskie, a przynajmniej większość ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nie ma, uf ufufufufuf! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!