21.10.12

148# nails i takie tam

Hej kochani!
Od jakiegoś czasu siedzę w temacie robienia paznokci żelowych. Najpierw długo wbijałam sobie do głowy teorie, czytałam wszelkiego rodzaju wskazówki itd. a niedawno kupiłam produkty i staram się przekładać teorie na praktykę. Jak mi idzie? Sama nie wiem. Pierwsze paznokcie zrobiłam siostrze w piątek i o dziwo jeszcze się trzymają i to całkiem nieźle, także chyba nie może być ze mną aż tak źle :) Nie wiem czy jest tu ktoś jeszcze, kto ma do czynienia ze stylizacją paznokci, ale uwierzcie mi, że to jest na prawdę fajne i gdybym tylko miała niewyczerpaną ilość produktów, to robiłabym paznokcie bez przerwy :) Jeszcze mnóstwo nauki przede mną, ale mam nadzieję, że będzie mi szło coraz lepiej.






A jak Wam minął weekend? Ja swój spędziłam u koleżanki z siostrami. Jedzenie, TV i dużo dużo śmiechu :)






3 komentarze:

  1. Świetnie, ze masz tyle cierpliwości, żeby robić coś tak precyzyjnego! Efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)