17.10.12

147# Ty też jesteś Bogiem...

Ostatnio nie mam kompletnie poczucia czasu... kładę się spać z myślą, że jest 21 a okazuje się ze jest 20. Wstaje rano i myślę 'dziś środa' a okazuje się, że to dopiero wtorek, umawiam się na konkretną godzinę i spóźniam się bo wydaje mi się, że umówiłam się na godzinę później niż w rzeczywistości... Niedługo zgubię gdzieś głowę...

Niedawno wróciłam z kina. Oglądaliście 'Jesteś Bogiem' ? Opinie są podzielone, ale jak dla mnie film super i warty obejrzenia :)

Mam dla Was takie samowyzwalaczowe fotki z rana. Bez rewelacji, ale nie chcę Was tak bardzo zaniedbywać.
A skoro już taki chaotyczny post, to powiem Wam, że wczoraj po raz pierwszy w życiu jeździłam samochodem i co najdziwniejsze nie rozbiłam go! To chyba jakiś cud ;)


Buziaki :*









trampki-allegro / bluzka-merkury

10 komentarzy:

  1. Mam ochotę wybrać się na ten film ;)
    A zdjęcia są bardzo fajne
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam :) Ja nie nudziłam się ani chwile

      Usuń
  2. A może się poprostu zakochałaś???? :)))
    Fajny,prosty zestaw:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, codziennie na nowo zakochuje się w moim chłopaku :)

      Usuń
  3. Chyba każdy ma takie dni...
    Mam ochotę wybrać się na ten film, ale cały czas brakuje mi czasu :)
    Bardzo ładnie wyglądałaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardziej podobałby mi się bez szala ;)
    Też mam zamiar wybrać się na ten film z chłopakiem, ale ciągle mamy ciekawsze plany :)
    Pozdrawia Marlena :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)