15.10.12

146#

Mieliście kiedyś tak, że ktoś Wam bardzo bliski wyjeżdżał na długie miesiące i nie widzieliście się długi czas? Jeśli tak, to jestem pewna, że chwila kiedy po raz kolejny się zobaczyliście była wyjątkową chwilą. Powiem szczerze, że ja nigdy nie myślałam, że znajdę się w takiej sytuacji, bo w zasadzie większość znajomych czy rodziny mam na miejscu albo niedaleko. Ale znalazł się taki ktoś... Ktoś kto musiał wyjechać, więc tym bardziej powrót jest czymś wielkim. Dla większości ludzi taki wyjazd kojarzy się z szukaniem pracy, wyjazdami za granicę w tym celu, ale ja mogę Wam zdradzić, że w tej sytuacji ta osoba nie wyjechała dla własnych korzyści, ale by pomagać innym... Będę szczera i nie wiem czy ja odważyłabym się na takie coś by zostawić całe swoje dotychczasowe życie, wszystkich ludzi których kocham i po prostu wyjechała do nieznanego 'świata' w którym wszystko jest inne, wszystko jest tak mało rozwinięte. Pewnie nie zrobiłabym tego, ale jednak są ludzie którzy w każdej sytuacji i na każdym krańcu świata chcą nieść pomoc innym. Mam szczęście, że znam taką osobę, mam wielkie szczęście... :)  I może to i dobrze, że takie sytuacje się zdarzają, bo na pewno o wiele lepiej możemy dostrzec jak ważni są dla nas ludzie.

Nie będę Was już zanudzała swoimi wypocinami :) Życzę Wam miłego dnia, a ja lecę sprzątać w domu , bo niedługo wreszcie zobaczę się z tą osobą i mam nadzieję, że cały wieczór spędzę na słuchaniu opowiadań o dalekiej Afryce :)

............................................
Nie mam zdjęć- niestety. Ale znowu nagromadziły się jakieś fotki na telefonie. 

Buziaki :*


























6 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    Obserwuje i zapraszam :
    http://www.love-drug-fashion.blogspot.com
    Liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powroty bliskich nam osób są piekne. Gorzej z rozstaniami... ;/ Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam powrót mojej Siostry... Do dziś pamiętam zapach tamtego dnia :)
    Świetny kocio!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  4. butki ♥ zapraszam na mojego fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O MacBook :)
    Znalazłam Cię na Modnej Polce, będę obserwować i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!