28.9.12

143# takie tam...

Hej! Ostatnio dużo myślałam nad formą mojego bloga i powiem Wam szczerze, że nie czuję się w tym dobrze, dlatego, że nie mam czasu robić zdjęć stylizacji albo po prostu nie zawsze mam kogoś kto może mi zrobić te zdjęcia. Nie chcę Was zaniedbywać bo wiem, że jest kilka osób które wchodzą na tego bloga i na pewno te osoby chciałyby co i raz widzieć coś nowego, dlatego postanowiłam trochę zmienić tematykę bloga- oczywiście główny temat będzie ten sam, ale na trochę innej zasadzie. Z racji takiej, że lubię robić zdjęcia telefonem w przeróżnych sytuacjach i dosyć często je robię, więc żeby Was nie zaniedbywać będę pokazywała Wam te zdjęcia a blog zacznie być bardziej lifestyleowy. Mam nadzieję, że w ten sposób notki będą pojawiały się częściej. Oczywiście wszystko będzie się trzymało głównego tematu jakim jest moda, dlatego dziś chciałabym Wam pokazać Pewne perełki które upolowałam w ostatnim czasie :) Trzymajcie się i do następnego razu! ;*








Chciałabym Was również zaprosić na mojego funpagea na facebooka, na którym dosyć często pojawiają się różne inspiracje itd. 

9 komentarzy:

  1. Torebka jest świetna! Fajne trampki! Ostatnio kupiłam sobie podobne :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że dosyć często wpadam na tego bloga. Lubiłam go kiedyś: widywałam dosyć fajne stylizacje, przepiękne buty. Teraz? Szkoda tu wchodzić, bo nigdy nic tu nie ma i tak zaniedbujesz czytelników, że aż czuję się z tego powodu niefajnie. Rozumiem, że prowadzenie bloga to nie lada wyczyn, ale jeśli nie mamy czasu to wrzućmy 1-2 razy w tyg konkretną notkę, z mnóstwem zdjęć. Wybacz, ale to, co teraz Ty urządzasz to nie żaden blog tylko jakieś dziwne rzeczy. Inspiracje znajdę sobie, wpisując tylko takie hasło w googlach, a blog spełnia raczej inne zadanie. Pytałaś we wcześniejszych wpisach co zrobić, żeby przyciągnąć więcej czytelników i stąd moje pytanie: A po co Ci czytelników, skoro nic a nic tu się nie dzieje?
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, ze masz racje i nie będę zaprzeczała. kiedyś poświęcałam blogowi więcej czasu i faktycznie był ciekawszy, teraz rzadko pojawia się coś nowego, ale ciężko mi z niego zupełnie zrezygnować bo lubię do niego wracać. Być może znajdę wreszcie więcej czasu i może znowu będzie tak jak kiedyś- mam nadzieję. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ważne, żebyś to Ty czuła się dobrze prowadząc bloga, nie musisz się specjalnie gimnastykować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna torebka i sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna torebeczka !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak czau i "fotografa" - skąd ja to znam? :)
    Super łupy Ci się przytrafiły - sukienka w połączeniu z sukienką wygląda wystrzałowo!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka!<3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)