18.9.12

141# recenzje kosmetyczne i takie tam...

Ostatnio testowałam kosmetyki firmy e-naturalne. Produkty tej firmy są wyjątkowe pod tym względem, że jeśli ktoś lubi bawić się w chemika, to tu ma możliwość wykazania się i samodzielnego stworzenia kosmetyków. A oto produkty, które testowałam:





Dokładny opis i sposób przygotowania samoopalacza znajdziecie TUTAJ

Co do produktu, to są plusy i są również minusy. Kiedy wybierałam samoopalacz myślałam, że będzie to 'coś' co wreszcie doda mojej białej twarzy trochę kolorów, niestety nie podziałało. Szczerze mówiąc nie zauważyłam żadnej różnicy w ciągu tych 2 tygodni testowania, być może jest to wina mojej twarzy (?) nie wiem, ale w każdym bądź razie spodziewałam się czegoś lepszego.

Jeśli chodzi o plusy, to krem jest bardzo bardzo wydajny. Nie trzeba wiele by rozsmarować go na całej twarzy, dlatego starcza na długo.


Drugim produktem jaki testowałam była maseczka do twarzy. Niestety nie mam zdjęć opakowania, a jestem pewna, że nie chcielibyście patrzeć na zdjęcie na którym mam zieloną twarz, więc oszczędzę Wam tego widoku :) 
Moim zdaniem produkt świetny!!! Nie dodać nic ująć! Łatwa do zrobienia, łatwa do nałożenia, a po zmyciu twarz jest gładka, oczyszczona i w świetnej formie. Także bardzo bardzo polecam!!! :) Jedyne co mi trochę przeszkadzało to zapach, ale po chwili dało się przyzwyczaić.

..........................................................................................................................................

Pamiętacie jak jakiś czas temu pokazywałam Wam moje nowe okulary? Widziałam, że bardzo Wam się podobały, dlatego firma FIRMOO zrobiła dla was promocję, teraz kupując u nich pierwszą parę okularów płacicie tylko i wyłącznie za przesyłkę! Moim zdaniem to świetna opcja dla kogoś kto chce wymienić okulary, także korzystajcie z tej świetnej okazji :)


Wejdź, wypełnij formularz i ciesz się świetnymi okularami :)

3 komentarze:

  1. Okulareczki są fajne fajne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie - http://modaluxx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁE okulary i zdjecie <3
    Obserwuje i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)