9.9.12

140# Hiszpańska piosenka, ćwiczenia i takie tam.

Hej Kochani! Co u Was?  Jak mija Wam 1 miesiąc nauki? Ja w zeszłym tygodniu praktycznie ciągle miałam próby, bo już jutro do naszej szkoły przyjeżdżają Ukraińcy, więc będziemy robić dla nich występ. Znowu wystąpie z hiszpańską piosenką, którą już kiedyś Wam pokazywałam.



Z tej okazji mam tez dla Was zdjęcia z tego właśnie występu.










Chciałabym tez przy okazji polecić Wam ćwiczenia pewnej Pani. Robię je od 3 tygodni i już teraz nie wyobrażam sobie normalnie funkcjonować bez wysiłku fizycznego :) A na zachętę macie 2 krótkie filmiki z wczorajszego Pytania Na Śniadanie :)





Przez najbliższych kilka dni nie będę miała internetu, także nie wiem kiedy ukaże się kolejna notka. Trzymajcie się, buziaki :)

7 komentarzy:

  1. Te ćwiczenia z pytania na śniadanie mocno dają w kość. Ale warto.

    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent, a do tego ślicznie wyglądasz, sukienka przepiekna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz głos i dobrze, że się rozwijasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna jest boom na te ćwiczenia Ewy Chodakowskiej i zastanawiam się cały czas, czy naprawdę warto... nadal się nie przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ćwiczenia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ι am trulу grateful to the holԁer of this website who has shareԁ this
    wonderful piece of ωriting аt at thiѕ time.
    Visit my blog ; Bielizna

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, mam pytanie odnośnie tych ćwiczeń. Robisz je z jej programem ze strony, czy przy pomocy płyty? Z tego co wyczytałam, są to dwa różne treningi, więc zastanawiam się, jakie są one w Twoim przypadku. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)