6.9.12

139# glasses!

Mam dla Was kilka zdjęć z dziś w moich nowych okularach. Nie mi oceniać jak w nich wyglądam, ale szczerze mówiąc czuję się w nich bardzo dobrze, a to chyba najważniejsze :) 

Wreszcie udało mi się zgrać zdjęcia w moim stroju galowym, bez rewelacji, ale jest :)

+ Piosenka z konkursu którą śpiewałam w zeszłym roku i którą znowu będę śpiewała w szkole już w poniedziałek.

Życzę  Wam miłego oglądania, a ja lecę spać, bo czuję się wymęczona przez chodzenie do szkoły. 






Glasses- Firmoo







8 komentarzy:

  1. ale Ci łądnie w tych okularkach! Śliczna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W okularach wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! I don't know your language, but you can sing soo very good! Your voice has it! I love your blog :D Wanna follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :))
    Znalazłam cię w spisie blogów na modnej, dodałam się do obserwatorów, mam nadzieję, że zrobisz to samo :))
    stylowa-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okulary
    http://fashionandstyleforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!