5.9.12

138# MIX

Zapowiadałam na dziś outfit i recenzje kosmetyczną, ale niestety mój laptop ma dziś ze sobą jakiś straszny problem i nie chce znowu odczytywać aparatu także muszę to przełożyć. Ale żebyście się chwilę nie nudzili pozwolę sobie na zmarnowanie waszej minuty na obejrzenie porcji zdjęć z telefonu. Niektóre bardzo stare, inne sprzed kilku dni, a nawet znalazły się z dzisiaj. Miłego oglądania, a i nie śmiejcie się z moich przeróbek, po raz pierwszy bawiłam się w takie coś i szczerze mówiąc trochę mi się spodobało :) Śpijcie dobrze :*





\















13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, uwielbiam posty tego typu! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne kreski <3
    i te koronkowe trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely shoes...kiss http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze szpileczki sa cudne! ;) W ogole bardzo fajne foty. Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moją uwagę przykuły świetne buty <3, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne te pierwsze buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zaniedbujesz bloga, że Matko Kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem wiem. muszę nad sobą popracować

      Usuń
  8. FAJNE BRWI ! buahahahahahahahahahahhaa -.- beka...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne trampki te koronkowe:)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!