24.8.12

137# Lity

Cześć! Jak się czujecie z myślą, że już za kilka dni znowu do szkoły? Ja szczerze mówiąc strasznie i nie chcę tam iść, ale przynajmniej dzięki temu mam więcej motywacji żeby ćwiczyć, bo lubię się pokazywać z jak najlepszej strony. Już 5 dzień zasuwam i czuję się jak 'nowo narodzona' :) Wypróbujcie, na prawdę warto :) www.ewachodakowska.pl

Ostatnio zrobiłam drobne zakupy i teraz stopniowo będę Wam pokazywała co kupiłam :) Dziś moje cudeńka na które tak długo czekałam- LITY- uwielbiam te buty! Są piękne i bardzo wygodne! To z pewnością moje ulubione buty. A Wy co o nich myślicie? Nadal Wam się podobają, czy już Was nudzą?












shoes- sequin

38 komentarzy:

  1. bluzeczka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie jest trochę za ciemno (może to wina światła), ale buty są
    b o s k i e !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to wina światła, bylo bardzo pochmurno, dlatego zrobiłam zdjęcia na tarasie żeby czasem nie złapał mnie deszcz jak gdzies wyjdę :)

      Usuń
  3. Świetne buty. Chyba nigdy mi się nie znudzą. Niestety nie mam ich jeszcze w swojej kolekcji, ale to tylko kwestia czasu. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekałam prawie 2 lata aż wreszcie się zbiorę i sobie kupie :) ale na prawdę warto, są super :)

      Usuń
  4. Chic look
    http://www.shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty ;D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak wygląda ta sukienka w całości... ;p
    Fajny zestawik

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już pokazywana na blogu:) ale wygląda zupełnie inaczej niż w tym zestawie :)

      Usuń
  7. wow !!

    super look !!

    buty piękne -to wiadomo :))

    podoba mi się pomysł, jak wykorzystałaś bluzkę !
    na prawdę super look !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam blog inspirowany podróżami oraz fotografią : www.lipoooo.blogspot.com Najnowszy post mówi o darmowych noclegach i ciekawym pomyśle na podróżowanie. Zachęcam gorąco oraz pozdrawiam :) lipoooo Australia

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki wlasnie plus studiowanai- mam jeszce miesiac wakacji:) A bluzka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) ja tym roku klasa maturalna, więc muszę sie spiąc ;/

      Usuń
  10. Za litami akurat nie przepadam, ale tunika jest świetna - bardzo ładnie w niej wyglądasz! :)
    Też muszę wreszcie wrócić do ćwiczeń... szkoda, że czasem wychodzi ze mnie taki leń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję bardzo :) wiesz ja ćwiczę od zeszłego poniedziałku, czyli już ponad tydzień i czuję się świetnie, po za tym jakoś przywykłam już do tego i teraz mi dziwnie jak za długo nie ćwiczę :)

      Usuń
  11. Galaxy clothes- zapraszam :)http://galaxyclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna stylizacja, cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty na pewno się nie znudzą, stylizacja bardzo fajna ;)
    zapraszam na nowego posta ;*
    lookfashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty cudne i zawsze na czasie, uwielbiam ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja! Bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 lata zbierałaś się na kupienie podróbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nigdzie nie napisałam, że zbierałam na nie 2 lata, więc jeśli już przeczytałeś/łaś mój komentarz pod zdjęciem Igi, to przeczytaj go jeszcze raz wyraźnie, bo najwidoczniej masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu ;) a skoro masz już odwagę zdradzać, że możemy się znać to miej tez odwagę się podpisać ;) Będzie mi bardzo miło. ;] buziaki ;]

      Usuń
  17. Ja uważam, że moda to nie oznacza największe marki i niepotrzebnie wywalone pieniądze. Można mieć podobny fason butów, ubrań, dodatków nie przepłacając a i tak samo się w tym wygląda. Więc panie Anonimowy jak Ci się nie podoba to nie musisz wchodzić na blogi i psuć atmosfery.

    A tak w ogóle to bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zgadzam się ze zdziwieniem anonima z 31 sierpnia..

      w ogóle podróbki to nie jest coś czym wypada się chwalić..sprawa modelu "lita" zaczyna powoli przypominać masowe sprzedawanie "kuferków LV" przez chinczyków na stadionie za 2 stówki. mega obciach i tyle. lepiej nazbierać na oryginał lub po prostu kupić zupełnie inne buty.

      Usuń
    2. a ja się nie zgodzę. może dla Ciebie nazbieranie 500 złotych to bułka z masłem, ale ja jeśli już bym miała takie pieniądze i mogłabym je sobie bezkarnie przepierdzielić na coś, to nie wydałabym tego na buty, tylko na pewno na coś co jest bardziej potrzebne.

      Usuń
  18. Ja zachwycam się butami cały czas! Są przecudne!
    Wyglądasz bardzo ładnie i masz świetną figurę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają Twoje looki ! Blog super, obserwuję i zapraszam do siebie !http://malua5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super buty.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mnie to denerwuje.Wszędzie robią te podróbki sprzedają je za grosze a później masa nie umie nawet odróżni oryginału od tego badziewia co zawsze bedzie mnie dziwiło ponieważ wyglądają na prawde inaczej . Jeśli kogoś nie stać (a rozumiem ze nie każdy ma 500 zł na buty) to niech juz sobie daruje i kupi buty w zwykłej sieciówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam problemu z odróżnieniem, bo fakt- wyglądają inaczej. Ale buty mi się podobają niezależnie od tego czy są oryginalne czy za 'marne' 200zl. ;] pozdrawiam

      Usuń
  22. genialny outfit! podzielam Twoje zdanie co do "oryginałów", bo nie ważne ile coś jest kosztuje, tylko jak się prezentuje. W modzie liczy się styl co nie zawsze równa się z marką.. ale cóż, niektórzy twierdzą inaczej..

    btw. buciki mają drewniany obcas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Tak obcas jest drewniany :) a jeśli myślisz nad kupnem butów to polecam w stu procentach bo są genialne, do wszystkiego pasują i przede wszystkim są bardzo bardzo wygodne :) Pozdrawiam :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)