6.8.12

136# INSPIRATIONS

Nie mam zdjęć, nie mam fotografa i w ogóle mogłabym tak narzekać aż do kolacji, ale szczerze mówiąc przez takie coś zepsułabym swój humor i mogłabym zepsuć też Wasz. Wiem, że piszę głupoty, ale nie oszukujmy się- 10.30 to zbyt wcześnie by móc w pełni dobrze myśleć ;)

Często przeglądając internet trafiam na zdjęcia które w jakiś sposób mnie inspirują i na których chętnie sama bym się znalazła, albo przynajmniej miała w posiadaniu rzeczy ze zdjęć. Na razie mogę sobie tylko pomarzyć, ale Wy już dziś możecie się dowiedzieć co mi się podoba i co zwróciło moją uwagę. Mam tylko nadzieję, że oglądając te zdjęcia tez się trochę zainspirujecie! :)
















9 komentarzy:

  1. Te kolorowe usta- mega! Jednak nie na co dzien :D sama bym sprawila sobie czescz tych rzeczy. :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi hi automat z butami ♥ to by była dobra rzecz :D świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie :)
    Może znajdziesz coś równie inspirującego.
    www.magdalenass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. the outfits are very nice and your blog is very interesting. i love it to read fashion blogs :)) keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love Jenny Humpfrey!!
    Congratulations for your blog.I'll follow you.
    I'll follow you.
    X.O.X.O Jenn
    http://sweetdreamsjp.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. ukradłam 3 obrazki, inspirujace! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html fluo giveaway on my blog =)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!