1.8.12

135# violet dress

Cześć!

Z przyczyn braku fotografa moje zdjęcia będą bardzo słabe i odległość będzie ograniczona do długości mojej ręki, ale mimo to chciałabym Wam pokazać sukienkę od sklepu e-ciucholand. Sukienka jest bardzo wygodna i ma fajny, oryginalny kolor, jedyna wada- mam trochę za mały biust i każdy ruch sprawia obsuwanie się jej, ale co to za problem trochę ją zwęzić :) Sukienka jest fioletowa, ale na zdjęciach wygląda jak niebieska.





Przy okazji zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w KONKURSIE na FACEBOOK'u. Każdy kto polubi Fan Page'a e-Ciucholandu może wygrać BONY NA ZAKUPY o wartości 25 zł. 

                                                              Losowanie 30 Sierpnia

12 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładna! ;)
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. That dress is gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sukienka, nie podoba mi sie tylko wystająy stanik (lepszy byłby taki bez ramiaczek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor sukienki śliczny i na tym kończy się mój zachwyt, po prostu nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, ciekawe to rozcięcie na dole, szkoda że nie jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a great work that by sharing this great and wonderful facts,This blog is going to be a great resource. I like it and thanks for sharing us.

    Two Black Cadillacs

    OdpowiedzUsuń
  7. You look gorgeous in this dress! It really suits you!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)