4.7.12

128# blog's first birthday


Ten post miał powstać już wczoraj, ale jak zaczęłam się do tego zabierać to nagle przestał  mi działać internet i tak aż do teraz.

Kochani z okazji tego, ze wczoraj minął rok odkąd tu jestem i prowadzę tego bloga mam dla Was pewien nie za długi filmik oraz zdjęcia z wczorajszego dnia. Wszystko co powinnam tu napisać jest na nagraniu, miłego oglądania :) (Jeśli za szybko mówię, to napiszcie. Staram się nad tym pracować) :)



Chciałabym by ta rocznica była pewnego rodziaju przełomem i obiecuję Wam, że bardzo popracuję nad estetyką i atrakcyjnością bloga. Dziękuję Wam za to, że jesteście! :)

















 


FOT. Weronika Kalata

30 komentarzy:

  1. ale ten czas leci! Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, leci strasznie szybko. Pamiętam jak pisałam pierwszy wpis, a tu już rok minął :) Jestem zdziwiona, że tyle wytrzymałam, ale blogowanie bardzo wkręca :)

      Usuń
  2. zdjęcia są świetne ! ale co się dziwić, modelka jest śliczna, po zdjęciach widać że fotograf również ! ;) http://raampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć :) Przekaże te słowa fotografowi :p :)

      Usuń
  3. swietne zdjecia masz sliczne okulary. A co do filmiku, to mówisz za szybko tak jak napisałaś obok niego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary kupiłam w zeszłym roku w TALLY WEiJL. Starałam się mówić trochę wolniej, ale niestety jak się rozgadam to sama nie wiem kiedy przyspieszam :)

      Usuń
  4. Świetną masz kamizelkę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. 128 wpis! Okrągła rocznica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem kiedy to zleciało :)

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnego roku z nami ;)
    Fajna kamizelka !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Bez Was ten blog by nie istniał i już dawno by mnie tu nie było także bardzo dziękuję :)

      Usuń
  7. mi też kilka dni temu minął roczek. :):)
    gratuluję i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super kamizelkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kamizelkę zrobiłam 2 dni temu z trochę za dużej bluzy jeansowej, przyczepiłam ćwieki i gotowe :)

      Usuń
  9. Ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach :)
    Fajny filmik, życzę Ci jeszcze więcej takich urodzin. Wszystkiego dobrego :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz, chociaż ja nie zakładałabym do tej ciężkiej kamizelki butów za kostkę, raczej coś lżejszego, tego typu: http://oryginalnebuty.pl/lacoste-ziane-45813

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie byłby lepsze, ale niestety nie mam tego typu butów, więc musiały mi wystarczyć te co mam :) dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  11. hey lovely post,i like it

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    PS

    check out my new post for the day

    OdpowiedzUsuń
  12. hey lovely post,i like it

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    PS

    check out my new post for the day

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so beautiful and sweet here!!!

    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję bloga, zapraszam na mój http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że powstało coś nowego, coś innego na tym blogu ;) Wydaje mi się, że fajnym sposobem na przyciągnięcie obserwatorów, czytelników byłoby zorganizowanie jakiegoś konkursu ;) przedstawienie tego, co zawsze masz w torebce, czy zrobienie wpisu przeznaczonego do zadawania pytań do Ciebie przez czytelników, a po jakimś czasie odpowiedzenie na nie :)
    Pozdrawiam - Marlena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie planuje konkursów, ale na pewno się pojawią w niedalekiej przyszłości :) Cieszę się, że napisałaś mi tu kilka swoich pomysłów, bo o to właśnie mi chodziło byście powiedzieli co Was interesuje, bo razem tworzymy tę stronę. Robiłam kiedyś taką notkę, ale niestety nie było pytań, więc zrezygnowałam z tego pomysłu. Teraz pytania można zadawać na stronie: http://www.formspring.me/agaciafashion
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Fajna kamizelka:) już jakiś czas szukam podobnej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też szukałam, aż wreszcie sama sobie zrobiłam i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia . ! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely post

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)