28.7.12

134# Koncert

"27 czerwca w naszej Szkole odbył się kolejny Koncert Kapel Szkolnych. Niestety w tym roku mogliśmy posłuchać tylko jednego zespołu. Jednak podczas koncertu sprawdziło się znane polskie przysłowie mówiące o tym, że nie liczy się ilość ale jakoś i rzeczywiście koncert był fantastyczny. Grupa Outsider w składzie: śpiew Agata i Julka Matusiak, gitary Adrian i Piotrek Dębek, Tobiasz Sudomirski oraz perkusja Mariusz Saturki zagrała przede wszystkim klasykę polskiej muzyki jak „Whisky”, „Wehikuł czasu” Dżemu, „Nie płacz Ewka” grupy Perfect czy „Konik na nach” oraz piosenki zagraniczne jak „La bamba”, „Knocking on heavens door”. Agata Matusiak oraz Adrian Dębek to uczniowie naszego Liceum, grają razem od czerwca 2011. Koncert zespołu przewidziany był na 20 minut ale zachwycona i oczarowana publiczność pozwoliła zakończyć szkolną imprezę dopiero po prawie godzinie muzykowania. Oby jak najwięcej było wydarzeń tego typu w naszej Szkole!"


Bardzo mi miło czytać takie rzeczy na temat mój i całego zespołu. Koncert był świetny i bardzo dobrze się bawiłam widząc, że ludziom podoba się to, co im pokazujemy. Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej takich koncertów :) Niedługo dodam też kilka krótkich filmików z występu :)








11 komentarzy:

  1. No to piosenki cudowne, szczególnie WHISKY i WECHIKUŁ CZASU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piosenkę pt.'Wehikuł czasu'
    Chciałabym jej posłuchac w wykonaniu tego zespołu :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) powodzenia w kolejnych imprezach tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm.... siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpiewasz? Super! Ja te ale już tylko w zaciszu domowym bo irytowało mnie spiewanie w 50-cio osobowym chórze ;)
    Czekam na filmik!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy wielki zespół zaczynał od koncertów w szkole ;)
    Fajnie sa wystylizowani, właśnie tak "szkolnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Taki klasyczny zestaw, a szpilki odwalają kawał, dobrej roboty :) Ty i Julka macie identyczne oczy ;)
    Pozdrawiam - Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ;D też lubię śpiewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę dalszych sukcesów z zespołem ;))
    zapraszam na nowego posta ;*
    www.lookfashionably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!