22.7.12

132# Kącik kulinarny: Muffinki

Hej!

Ostatnio jakoś nie wychodzę nigdzie z domu, więc nawet nie mam okazji zrobić zdjęć. Jakaś się leniwa zrobiłam, ale to chyba przez to, że późno chodzę spać więc i późno wstaję.

Dziś wieczorem jadę do Warszawy do Zuzanny także notka się raczej nie pojawi, ale postaram się zrobić jakieś zdjęcia. Jakby któraś z Was chciała się zobaczyć to do środy będę siedziała w Warszawie, piszcie śmiało :)

A teraz mam dla Was kolejną i myślę, że na razie ostatnią dawkę moich kulinarnych wytworów, bo w końcu co za dużo to niezdrowo :)
Tym razem są to muffinki. Robiłam je po raz pierwszy w życiu. Nie są trudne do zrobienia, ale dosyć czasochłonne. Jeśli Wam się spodobają, to jak wrócę mogę podać przepis. Kilka z nich wybrałam dla mojego męża i dałam mu wczoraj na imieniny, a resztę zawiozłam do babci na obiad. Mam nadzieję, że Wam się podobają :)






12 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają :) smakują pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo fuuuuu, rzygać się chce :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze wyszły :D Jeśli chodzi o wypieki, muffinki zdecydowanie zajmują u mnie pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego nowego bloga poświęconego fotografii. Przepraszam za tzn. `spamowanie`, lecz jest to tylko wiadomość do osób które aktualnie obserwuję. Fotografia jest moją pasją od bardzo dawna i miło będzie jeśli wpadniesz i będziesz oglądać moje poczynania :)

    Pozdrawiam

    http://fotografia-pcieslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowe , wyglądają apetycznie :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie!:)

    Zapraszam do konkursu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają smacznie ;) poproszę o przepis ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)