15.7.12

131# Kącik kulinarny: Pizza

Cześć kochani!

Na samym początku chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za Wasze komentarze pod poprzednią notką. Nigdy w życiu nie słyszałam tyle miłych słów na razi jest mi bardzo miło, że doceniliście moje starania. Nie dodałam tej notki po to by się Wam pochwalić jaka to ja nie jestem silna itd, ale po to by pokazać Wam, że można. By dziewczyny, które to czytają i mają taki sam problem jaki ja miałam kiedyś uwierzyły w to, że jeśli się czegoś bardzo pragnie, to nie ma rzeczy niemożliwych. Chciałam je po prostu zmotywować, by odwróciły się od tego całego głodzenia lub nieprawidłowego odchudzania i zaczęły chudnąć zdrowo i z uśmiechem na twarzy :)

A skoro była notka o odchudzaniu, to teraz mam dla Was taką małą pokusę. Postanowiłam zrobić na blogu 'kącik kulinarny', by urozmaicić nieco tematykę bloga. Na początek zaprezentuję Wam coś co uwielbiam! A jest to nic innego jak Pizza! Odkąd po raz pierwszy sama zrobiłam ciasto, to przynajmniej raz na 2 tygodnie robię w domu pizze. Lubię to robić, bo wiem, że mojej rodzinie to smakuje i to mnie najbardziej mobilizuje do robienia kolejnych :)
Na zdjęciach są pokazane 2 różne pizze z dzisiejszej kolacji, ale niestety nie za bardzo widać różnicę.
Przepraszam za to jak wyglądają na zdjęciach, ale zapomniałam je sfotografować jak jeszcze były na blaszkach.

1. Ser, Boczek, Pomidory





2.Ser, Boczek, Pomidory, Cebula zwykła, Cebula czerwona




Mój przepis na ciasto:
2 szklanki mąki

3 łyżki oleju
20 g drożdży
3/4 szkl wody

opis:

Drożdze rozkruszyc, wymieszać z maką rękami.
Dolać ciepłej wody, olej i sól. Wszystko wymieszać, wyrobić klasyczne ciasto.
Odstawic do wyrosnięcia w ciepym miejscu (ok.30 min).
Nastepnie rozwałkować i ułożyć na wysmarowanej formie.
Piec w uprzednio rozgrzanym piekarniku



Jak Wam się podoba takie urozmaicenie? O czym byście chcieli przeczytać? Wszelkie propozycje proszę pisać w komentarzach :) Zapraszam również do zadawania mi pytań TUTAJ!

21 komentarzy:

  1. aż mam ochotę na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ogarniałam pizze w piatek;)
    Pierwsze spojarzenie: pizza- włochy!;)
    Pzdr!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zgadzam sie, choć czasem mam ochote zjesc taka z pizzerii bo ma zupełnie iny smak :)

      Usuń
  4. Mmmm! Smaka narobilas! A ja dzis mam pizze na obiad ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności :) muszę spróbować zrobić :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności :) muszę spróbować zrobić :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmm, pychotka :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają przepysznie, na pewno spróbuję zrobić sama :)

    obserwuje i liczę na rewanż :D
    www.inspiracjemandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze wydaje się, że to jakaś flozofia, ale tak na prawdę to bardzo prosta i pyszna sprawa ;d

      Usuń
  9. Mniam . Smaku mi narobiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności, jak ja dawno nie jadłam pizzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jem co jakis czas, jak tylko mam produkty i ochote zeby zjesc :)

      Usuń
  11. Nigdy nie mogłam się zebrać do zrobienia pizzy. Chyba mnie zmotywowałaś! ;p

    obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :) obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie ubolewam, że nie mam zdolności kulinarnych i wszystko potrafię przypalić ;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello to all, for the reason that I am actually eager of reading this
    weblog's post to be updated on a regular basis. It carries fastidious material.
    Also visit my web blog : apartments for rent

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!