6.7.12

129# pendriave, kiecka DIY & Mix inspirations

Cześć! Kilka dni temu doszedł do mnie bardzo fajny gadget od strony nosimy.pl . Jest to pendrive 8GB. Nie jest to jednak zwykły pendrive, taki jak miałam, ale coś bardzo funkcjonalnego i oryginalnego. Pendrive wyglądem przypomina kartę kredytową, więc można schować go do portfela i zawsze mieć przy sobie. Ja jestem jak najbardziej na tak, tym bardziej, że lubię oryginalne gadgety. A Wam jak się podoba? :)






Oprócz tego chciałabym Wam jeszcze pokazać coś co sama zrobiłam. Czasem mam tak, że patrzę na jakieś stare ubrania, czy resztki materiałów i nagle zapala mi się w głowie żarówka. A jak jest pomysł to już połowa sukcesu. Tak też było ostatnio, gdy wyjęłam swoją stara bluzkę koronkową, którą i tak miałam zamiar przerobić. Na początku miała to byś bluzka na ramiączka, ale na koniec bluzka stała się spódnicą. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Niestety moja maszyna do szycia nie jest w pełni sprawna, więc wszystko muszę szyć ręcznie, dlatego tym bardziej mam nadzieję, że nie zlinczujecie mnie za wykonanie ;)




...........................................................................................................................................
I na koniec kilka zdjęć które ostatnio stały się moimi inspiracjami nr 1














18 komentarzy:

  1. swietne inspiracje i kiecka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam tego 8G cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się cieszę, że już nie muszę się męczyć z 2GB i wiecznie pożyczać większych od znajomych :)

      Usuń
  3. kur*a mac - jak to czytam, to mi sie w kichach przewraca... jak mozna byc tak popierdo*onym i pisac takie bzdury. lepsze szmaty mozna znalesc w szmateksie...

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam keidys taki mega malutki i cieniutki pendrive to musialam go wyprac chyba bo siezepsul :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, szkoda :) dlatego mój na razie grzeje miejsce w portfelu ;)

      Usuń
  5. Pomysłowy ten pendraiv .

    świetne inspiracje . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie z morelową koszulą boskie! :) obserwuję (dzięki akcji na forum modnej polki: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Również dodałam :)

      Usuń
  7. Hi, i think that i saw you visited my weblog so
    i came to “return the favor”.I'm trying to find things to improve my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!


    Here is my web site DarrelPFreidin

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, i think that i saw you visited my website so i came to “return the favor”.I am attempting to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!


    Check out my blog ... ShantaySCalbert

    OdpowiedzUsuń
  9. I do not even understand how I stopped up right here,
    however I assumed this publish used to be good.

    I do not recognize who you're but definitely you are going to a
    famous blogger in case you are not already. Cheers!

    Check out my web page: CarlottaYRamella

    OdpowiedzUsuń
  10. It's truly very complicated in this busy life to listen news on Television, therefore I
    just use web for that purpose, and obtain the newest news.


    Take a look at my page EvelinSSwarr

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello! This is my first visit to your blog! We are
    a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to
    work on. You have done a extraordinary job!

    Also visit my site AmadoJWillibrand

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi there, I enjoy reading all of your article post. I wanted to write a little comment to support you.


    My web-site - LowellXCottom

    OdpowiedzUsuń
  13. I do not even understand how I finished up right here, however I believed
    this publish was once great. I do not understand who you're however definitely you are going to a well-known blogger in the event you
    are not already. Cheers!

    Feel free to visit my weblog CelesteAJeanpaul

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!