18.6.12

123#

Weekend spędziłam bardzo miło- znajomi, pizza, mecz, alkohol. Po raz pierwszy udało mi się zrobić dobre ciasto na pizze z czego jestem bardzo dumna ;) Ostatnio nic nie pisałam, bo nie lubię na siłę szukać czegoś żeby tylko napisać notkę, po za tym nie miałam zdjęć, więc tym bardziej bez sensu robić coś na siłę. Przepraszam Was, że nie odpisuje na Wasze komentarze, ale przyznam się, że mam takiego lenia, że nawet nie chce mi się tego robić, ale dziś się zmobilizuje i nadrobię wszelkie zaległości :)

Jutro od samego rana czeka mnie poprawianie matmy i oby mi się udało, bo na prawdę nie chcę poświęcać wakacji na przygotowania do poprawki, więc trzymajcie kciuki! <3 Coraz mniej czasu do wakacji, mam nadzieję, że jak już nie będę chodziła do szkoły, to znajdę więcej czasu na bloga i będę dodawała wpisy regularnie i jak najczęściej.




W sobotę oprócz mile spędzonego wieczoru również ciekawie spędziłam dzień. O 14 graliśmy na festynie. Było gorąco i byłam strasznie zmęczona, ale mimo to uwielbiam takie dni i przede wszystkim występy. Postaram się zdobyć jakieś zdjęcia z tego dnia, ale nie wiem na ile jest to możliwe. W Niedziele znowu gramy i oby każdy kolejny występ był coraz lepszy :)


11 komentarzy:

  1. swietna stylizacja, lubie takie proste, wygodne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz. Ślicznie Wam razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia :)
    ślicznie razem wygladacie :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na matmie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice casual look, and you two look so cute together :)
    - Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm;. Ostatnie zdjęcie śliczne. :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ubiór :) + osttanie foto słodkie xx zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie najpiękniejsze :)
    obserwuję Cię w związku z akcją na forum ModnejPolki
    obserwuję jako Nenka, także liczę teraz na rewanżyk :) buziaki :*
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia:)Kurteczka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)