13.6.12

122# room part 2

Porządki PRAWIE skończone. Powiem szczerze, że z dnia na dzień przybywa mi więcej rzeczy do przejrzenia i posprzątania. Dziś postanowiłam zrobić porządki w butach i to mnie natchnęło żeby zrobić dla Was post. Jak pisałam ostatnio przygotowuje pokój i niedługo postaram się wam go pokazać. Na razie jednak mam tylko kilka zdjęć, bo nie wszystko gotowe.









Chcecie zobaczyć więcej? :)/ Do you want more?

Życzę Wam spokojnej nocy, a ja zapewne będę całą noc leżała i zdychała, bo znowu umieram na ból żołądka :(

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor ścian, miałam taki kiedyś w pokoju, dobrze wpływa na człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł! Masz dużo butów, szpilki najlepsze :)
    Ja chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporą masz garderobe ,a ile butow ;O ja awet 1/2 ie mam tego co ty:D hehehe :) Świetnie butki szczegolnie te pierwsze od gory :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ściany masz w idealnym kolorze, mm <3
    ejj, dobry pomysł by trzymać buty też w kartonach ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolekcja obuwia, jestem ciekawa gdzie kupiłaś wieszak na ubrania, to ten z ikea? bo poszukuje od jakiegoś czasu stabilnego i mniej więcej w takim rozmiarze i jedynie w ikea mi przypadł do gustu podobny, być może taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor pokoju ;) ale na twoim miejscu tam, gdzie zawiesiłaś lustro to zmieniłabym je na długie lustro, abyś ubierając się widziała się już przy garderobie jak wyglądasz, a nie tylko buźkę ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam blogerkę :D Chcesz wziąć udział w moim konkursie? Nagrodę możesz sobie wybrać z oferty sklepu Jubileo. Na wszelki wypadek podam Ci link do posta z konkursem: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html Pozdrawiam, Raroika. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. imponująca kolekcja butów, serio. Pomysł na chowanie ich w kartonach też odkrywczy nie powiem hahaha szybciej sprzątaj, bo nie mogę się doczekać Twojego nowego pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely blog!!

    would you like to follow each other on gfc and bloglovin?

    Stephilà Creations-Myfashionblog

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcemy , Chcemy. !

    Butów masz dużo . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś otagowana na moim blogu ;)
    http://poliphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zobaczę więcej Twojego pokoju:)wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!