11.6.12

121# room renovation

Przed Państwem mój pokój po malowaniu...





Oraz pokój po kilku godzinach...



Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, ale mam nadzieję, że jutro już się ze wszystkim uporam. Zastanawiam się tylko które zaszczytne miejsce zajmą moje buty, ale chyba tak jak wcześniej będą stały przy wieszaku. I może wreszcie po 4 latach powieszę lustro na ścianie :) Jeśli będziecie chcieli, to mogę Wam pokazać pokój w całej okazałości jak już wszystko będzie gotowe :)



Nadal Bardzo Was proszę o głosy i LIKE (u dołu strony)! Za Każdy głos bardzo dziękuję! <3 VOTE

A skoro już jesteśmy w temacie pokojowo remontowym to pokażę Wam Kilka takich zdjęć które mnie inspirują.





7 komentarzy:

  1. Oby wszystko poszło zgodnie z Twoim planem <3
    Super są te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely blog if you want we can following each other!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna inspiracja lepsza od drugiej. A kolor pokoju wyszedł prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że pokaż . Jestem bardzo ciekawa jak wygląda po remoncie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor! :)
    i fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. your blog is cool! mind to follow each others? :D

    love,
    -Riski
    http://riskinovianti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)