7.6.12

120# Polska mentalność






Wydaje mi się, że ludziom często brakuje dystansu do siebie, do świata i do ustalonych 'zasad'. Widziałam jak bardzo dużo osób na procesji zjeżdżało wzrokiem moje buty i to jak wyglądałam, a przecież nie była to jakaś rewelacja ani nawet nic co mogłoby przykuwać uwagę. Sama śmieję się, że moje koturny wyglądają jak 'kopyta' i uważam, że nie ma nic złego w tym żeby nosić takie buty. Dla mnie są bardzo wygodne i nawet dałam radę iść w nich po kamieniach, więc nie rozumiem czemu tak wiele osób patrzyło się na mnie jak na kogoś dziwnego. To, że większość ludzi na świecie nie chce wychylać się po za normy nie znaczy, że w tym małym mieście nie mogą znaleźć się jakieś osoby, które chcą być indywidualne, inne.. 
Moda to zabawa. Przecież na świecie byłoby nudno gdyby każdy wyglądał tak samo. Może i pewne rzeczy nie podobają się niektórym osobą, ale jeśli mi się podobają to czemu miałabym w nich nie chodzić? Każdy ma prawo być tym kim chce i mam nadzieję, że nasz naród kiedyś do tego dojrzeje. :)



                     
        
                                         
               

Kochani dziś notka taka trochę bardziej obszerna, ale po raz kolejny muszę Was prosić żebyście głosowali na mojego bloga. Bardzo Was proszę! o głosy i Like. VOTE


                             
 

Shoes/ sequinshoes


Chciałabym Wam pokazać prezent jaki dostałam od pewnej firmy o której za kilka miesięcy będziecie mieli okazje tu przeczytać. Jestem zaskoczona tym co było w paczce... hiszpańskie przysmaki! Oliwa z oliwek, sos chili i jakiś sos którego jeszcze nie spróbowałam. Coś wspaniałego! Pozwoliło mi to jeszcze dokładniej przypomnieć sobie zeszłe wakacje w Hiszpanii :) Dziękuje dziękuje dziękuje! 




25 komentarzy:

  1. Taka jest niestety Nasza natura, moze kiedys sie to zmieni. Świetnie wyglądasz, lubie jeans dlatego ten look mi sie podoba! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz genialny naszyjnik z wieżą Eiffla? Gdzie kupiłaś? KOcham Paryż i wszystkie motywy z nim związane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzyli się na ciebie bo ci zazdrościli!
    Sama chciałaby takie mieć i jeszcze umieć w nich chodzić ♥
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Niestety ludzie w Polsce(tak jak powiedziałaś) nie mają dystansu do siebie i nie potrafią zająć się swoim życiem, tylko kochają plotkować o innych, co mnie bardzo denerwuje bo nie lubię tych rzeczy. Cóż póki tu mieszkamy musimy to znieść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne buty
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdrość ,Kochana - zazdrość. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki sam naszyjnik :) cudowne masz butki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony zestaw od teraz!
    Aśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie zwracam juz na to uwagi... niestety nasz narod ma to do siebie, ze to co lubi robić najbardziej to własnie oceniać innych, czyli krótko mówiąc obgadywać:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem cię jak najbardziej, dziś założyłam swoje nowe buty na koturnie, sandały, ok. 10 cm plus spodenki Dzinsowe. poszłam zrobić zakupy spożywcze i ludzie patrzyli się jakbym nie miała prawa tak sie ubrać... też lubi się przyglądać jak inni dobzre wyglądają, ale nie aż tak jak oni, nudni i szarzy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look! uwielbiam jeans, więc nie mogłam obojętnie przejść obok takiej stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. looking cute...love the outfit

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście głosuję :)
    Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygladasz !

    Obserwuję i liczę na rewanż : *

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem dokładnie co masz na myśli. ludzie nie rozumieją zabawy z modą i traktują ubieranie zbyt serio. a kiedy my młode dusze mamy zaszaleć jak własnie nie teraz?! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dlatego ja mam głęboko gdzieś co myślą i mówią ludzie :D nie przejmuj się! tacy już jesteśmy zazdrośnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te buty bardzo pasują do Twoich masywnych nóg :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mieszkasz na wsi to się nie dziw.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię połączenia różnych odcieni jeansu, kurtka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecież po to ubierasz się tak, a nie inaczej? ŻEBY ZWRACAĆ NA SIEBIE UWAGĘ. Zatem nie rozumiem skąd ta pretensjonalność w twoim wpisie.
    WIĘCEJ dystansu do siebie i ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o jakieś pretensje. Wpis jest kierowany do konkretnej osoby, którą znam i która złośliwie się zachowała, moim zdaniem bardzo brzydko. Ja wiem, że ludzie komentują, ale niektórzy potrafią zrobić to w inny sposób, a nie stać naprzeciwko i obgadując, bo to już moim zdaniem jest przesada.

      Usuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!