5.6.12

119# Kobieta zmienną jest...

Kobieta zmienną jest... Ktoś kto to powiedział miał absolutną rację. Nie wiem czy jestem najbardziej niezdecydowaną kobietą na świecie, ale na pewno jedną z czołówki. Już kilka razy radziłam się Was o to jakie buty wybrać i zawsze i tak wybierałam inne... Tym razem było identycznie.. Planowałam kupić buty, obcasy lub koturny. Nie umiałam się zdecydować na któreś, bo codziennie wypatrywałam inne i miałam coraz większy dylemat. Przy ostatnim zakupie postawiłam na wygląd i elegancję, jednak tym razem na praktyczność. W ostatniej chwili zdecydowałam się na 'zwykłe' czarne koturny. Koturny mają to do siebie, że można w nich chodzić kiedy się chcę, a obcasy niestety są przeznaczone na niektóre okazje (dla osoby nadal chodzącej do szkoły). A więc już są! Bardzo szybka przesyłka i świetne buty! Nie spodziewałam się tylko, że są tak wysokie ... ale to nie przeszkadza, bo są bardzo bardzo mięciutkie i wygodne :)

A Wy co o nich myślicie?
Wybralibyście obcasy czy koturny?





+ znowu muszę Was pomęczyć, ale proszę was bardzo o głosy na mojego bloga. Więcej dowiecie się TUTAJ  lub tych, którzy już wiedzą o co chodzi zapraszam od razu TUTAJ ! Z góry bardzo dziękuję!

28 komentarzy:

  1. marzą mi się takie♥ są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne :)
    ja bym wybrala chyba tez koturny :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. są meeega! szkoda ze nie umiałabym w takich chodzić ;(
    Fajny blog, zapraszam też do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. buty z moich marzeń! piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie masz jeszcze w swojej kolekcji litów to bym w pierwszej kolejności właśnie je wygrała. A na drugim miejscu zdecydowanie koturny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super są :) też mam czarne koturny i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny zakup ! są mega a do tego na bank wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty super, mam podobne i są to najwygodniejsze buty na świecie mimo swojej wysokości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne są ;o ale nie ustałabym w nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te koturny, podobają mi się, ale ja bym nie umiała w nich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten rodzaj koturnów, sama mam takie od dawna :)

    p.s. u mnie nowy video post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne buty kochaniutka !! :)))
    nowy blog pod nową nazwą u mnie kochana ;* obserwuję oczywiscie na nowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutkie buciki, choc rzeczywiście troche wysokie, ale to nic ;P
    myśle że koturny sa zdecydowanie praktyczniejsze i wygodniejsze do chodzenia tak na co dizeń więc pewnie też bym je wybrała ;))
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. thank you for your lovely comment on my blog
    and sure we can follow each other
    i'm following you
    would be great if you'd follow me back

    OdpowiedzUsuń
  15. I love shoes! :) So cool! I'm your new follower.

    Hope you'll follow me too! http://fabulous-thoughts.blogspot.com/

    Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba te same koturny ma moja siostra. ; ) Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne buty! Też miałam zamiar je zamówić, ale zabiłabym się w tak wysokich ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne że kotyrny! strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne koturny ! Jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam , obserwuje i zapraszam http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm mi się nie podobają. nie lubię takich butów. uważam, że są strasznie nie zgrabne i jakieś takie dziwne jak "kopyta". może dlatego, że bardzo rzadko nosze obcasy. ja polecam Vansy wygodne jak żadne inne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm... szpilki sa super, ale koturny raczej ygodniejsze, a te sa super :)
    zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do biegania - koturny ;-)
    A jeśli biegać nie muszę, to zdecydowanie wolę szpileczki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)