1.6.12

117# ButoweLove!

Hej :) Nie mam nowych zdjęć, dlatego chciałabym Wam pokazać moje ostatnio ulubione zdjęcie. Uwielbiam je dlatego, że jest z kimś kogoś kocham ponad wszystko, po za tym okolica jest piękna więc i całość od razu nabiera uroku :) 



Jakiś czas temu kupiłam sobie piękne różowe szpilki, miałam zrobić w nich zdjęcia i Wam pokazać, ale oczywiście ciągle zapominam. Ale obiecuję, że w końcu zobaczycie je w cale okazałości :)

A będąc już w temacie butów to wypatrzyłam kolejne którą mocno złapały mnie za serce i nie chcą puścić. Myślę, że będę zmuszona je kupić :) a Wy co o nich myślicie?






I na zakończenie- życzę wszystkim dzieciakom, młodszym i tym starszym wszystkiego najlepszego! W końcu każdy ma w sobie coś z dziecka :)

12 komentarzy:

  1. ale słodkooo wyglądaacie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog....want to follow each other?? follow me and i'll follow ryt back..

    OdpowiedzUsuń
  3. thnx for following..followed back..

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, ale platformę mają strasznie wysoką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello! I just came across your wonderful blog and was wondering if we could follow each other on Blogger and Twitter (@pink_sequins). You can follow me (via GFC) by clicking this link. I'll follow back.
    You can also like my Facebook page here. Take care. :)

    Kristina

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your comment on my blog! I'd love to follow each other! I'm following you now :)

    http://spicetime.blogspot.co.uk/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja uwielbiam takie buty ! <33
    Szczęścia życzę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zdjęcie! :) Buty bardzo ładne, czekam na OOTD.

    OdpowiedzUsuń
  9. te żółte troszkę nie w moim guście, ale Tobie mają się podobać ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowe są super, żółty to nie mój kolor, ale wyglądają nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog, który obserwujesz pod adresem www.elppaenip.blogspot.com istnieje teraz pod nazwą www.from-the-diary.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)