29.5.12

116# Wycieczka part 1

Hej kochani! wiem, że ten post miał się pojawić wczoraj, ale jak wróciłam do domu to już nie miałam siły na nic. Wczorajszy dzień pomimo tego, ze właściwie nic nie robiłam, to był bardzo męczący... najpierw ponad dwie godziny w łazienka a później 2 godziny na stadionie Legii. Szczerze mówiąc myślałam, że ten dzień będzie lepiej zorganizowany i będzie więcej atrakcji, a co to za radość siedzieć przed 2 godziny na trybunach i oglądać jak warszawskie szkoły grają w piłkę, albo jak dzieciaki strzelają gole Dudkowi..? Ale chyba najważniejsze, że nie było lekcji :) Dobra kończę już te swoje wywody i trzymajcie zdjęcia :)















11 komentarzy:

  1. Świetne fotki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zdjęcia są świetne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia są świetne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia.
    nowy post u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna masz tą bluzke!
    szczerze powiedziawszy to mieszkam niedaleko Wwa a nad w łazienkach nie bylam i w koncu musze sie wybrac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great style and super blog!

    What do u say about following each others blog?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę takiego wypadu, świetnie wyglądasz, bluzka w paski śliczna :)

    dodaje do obserwowanych poprzez akcje na MP ;) pozdrawiam i z przyjemnością bede tutaj zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!