27.5.12

115# Maxi kiecka :)

Uwielbiam widzieć zawistne spojrzenia osób, które bardzo 'skromnie' komentują to jak wyglądam. Nie rusza mnie to, bo nie obchodzi mnie krytyka osób, które są takie same jak wszyscy inni. Dla mnie jest odwagą pokazanie siebie inaczej i z podziwem patrze na ludzi, którzy nie boją się tego. A obgadywanie zostawcie sobie na później, bo mnie to nie interesuje ;) 


Jutro cały dzień spędzę na stadionie Legii, także na pewno będzie dużo zdjęć :)

A na koniec mam dla was dzisiejszy outfit.










jeans jacket- SH/ skirt- from my mom/ shoes- spain/ strap- italy moda

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą! Ludzie czasami po prostu zazdroszczą.. :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. Uwielbiam połączenie takiej kiecki z jeansem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie! Mi się bardzoo podoba-trafiłaś w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość super, ale w sandałkach totalnie sie zakochałam:)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zupełną rację ;) Ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutko wyglądasz :) <3

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!