26.5.12

114# My little sister

Szczerze mówiąc lubię pożyczać swoje ubrania, a tym bardziej komuś kto dobrze w nich wygląda i potrafi dobrze je dobrać. Na zdjęciach moja siostra. Lubię pomagać jej przy doborze ubrań, czy dodatków, bo miło jest patrzeć na to jak ktoś dobrze wygląda i mieć świadomość, że poniekąd miałam w tym swój wkład :) Oczywiście Julka ma dobry gust także nie zawsze potrzebuje mojej pomocy, ale wiadomo, że zdanie/pomoc siostry zawsze się przydaje :) A więc patrzcie i podziwiajcie :)
Myślę, że Julka będzie zaskoczona widząc tu swoje zdjęcia. Mam tylko nadzieję, że Wam się podobają :)






14 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda ! Twoja siostra ma śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna marynarka! Świetnie wyglądasz!!::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda i jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swieta marynarka ! i piekne masz dluuugie wlosy !!! zazdroszcze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no w sumie jak robiłaś mi zdjęcia, to sądziłam, że je tu dodasz, ale niech Ci będzie: jestem zaskoczona xd

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna masz siostrę :)
    zapraszam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja ;D Zapraszam do siebie na recenzję filmu "Sherlock Holmes" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczną siostrę. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Ci w prostych włosach ;*
    Świetny blog będę zaglądać częściej :) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!