21.5.12

112# Mix pics

Hej kochani! Jak Wam minął kolejny dzień w szkole? U mnie całkiem całkiem. Wreszcie zrozumiałam coś z matmy i mam nadzieję, że w środę kartkówka wypadnie mi o wiele lepiej niż wszystkie inne ;)
Jutro zebranie, ale jakoś się nie boję. Nie jest tragicznie :)

Wesele było bardzo udane i choć moje stopy bardzo ubolewały, to chciałabym tam być jeszcze raz :)

Ostatnio nie pisałam, bo jakoś nie miałam czasu żeby robić zdjęcia, ale wiem, że najwyższy czas by coś się pojawiło, dlatego mam dla Was taki mały Mix. Zdjęcia starsze i nowsze, ale oczywiście mam nadzieję, ze Wam się spodobają :)
Miłego wieczoru :)










+ z racji tego, że mój dom jest w trakcie remontu i zapewne za niedługi czas mój pokój też będzie odnawiany, to chciałabym pokazać Wam zdjęcia wnętrz które mnie zachwyciły :)











11 komentarzy:

  1. buty cudne :0 wystroj wnetrz pokojowych juz w ogole extra :) a kreski na oku wyszly ci naprawde siwetnie mi nigdy tak sie nie udalo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miec tylko taka przetrzeń jak na tych zdjęciach_świetne inspiracje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MOJEGO BLOGA
    http://pensamentosevotar.blogspot.com/
    MAM NADZIEJE ŻE SIĘ SPODOBA
    ...I POLEĆ GO ZNAJOMYM.

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM NA ROZDANIE, W KTÓRYM MOŻNA WYGRAĆ 4 BRANSOLETKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny bloog ♥♥♥
    KochaKochaKocha
    Obserwuję, odwdzięczysz sie ?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 2 zdjęciu wyglądasz jak dresiara :D
    Bardzo ładne szpilki :) A co do wnętrz to niektóre na prawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnee zdjęcia;D
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie te różowe ;d a no i buty także olśniewające :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

badzo dziękuję za każdy komentarz :) na wszelkie pytania odpisuje tu lub na stronie autora :)

Follow me if you like my blog!