11.5.12

111# hand-made



Today I have for you two little gadgets (hand-made). Beautiful teddy bear on the phone and the headphones from my little friend Iza <3
And bag, which I did for tomorrow's wedding, but I wonder if I take it with me .. I hope that you like such hand-made stuff :)


Na dziś mam dla Was takie małe gadżety DIY.  Przepiękny misio na telefon i słuchawki od mojej małej Izy <3
Oraz torebka- kopertówka, która zrobiłam z myślą o jutrzejszym weselu, ale zastanawiam się czy wziąć ją ze sobą.. Mam nadzieję, że podobają Wam się takie własnoręcznie robione rzeczy :)






EDIT: zapomniałam wspomnieć, że jutro mam wesele, także po nieprzespanej nocy pewnie kilka dni będę to odsypiała, więc będę kompletnie wyrwana z tego świata i raczej najbliższa notka pojawi się dopiero jakoś w przyszłym tygodniu :)

20 komentarzy:

  1. ten pokrowiec jest genialny !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka mi taki zrobiła, tyle że z ciasteczkowym potworkiem :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Łatwa dziewczyna"! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te gadżety do telefonu, które posiadasz :> A co do torebki, to musiałabym wiedzieć jak idziesz ubrana, żeby móc coś powiedzieć na ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodki ten ' misio na telefon ' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, miś jest przesłodki, torebka genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten misio ! Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardz bardzo fajny !
    zapraszam : http://styleetvie.blogspot.com/ + obserwuje i licze na rev. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie na rozdanie :)
    --> www.izusiaizusjja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kopertówka, życzę udanej zabawy na weselu.
    Pozdrawiam i zapraszam!
    Jestem tu pierwszy raz, podoba mi się, więc obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. nice idea!
    im followin you on bloglovin, if you want do the same:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany jaka odjazdowa koperta :P jesteś bardzo zdolna :)

    pozdrawiam

    Daggi
    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. btw świetny blog , dodaję do obserwowanych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That case is too cute!

    www.kimgodschalk.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz oraz Twój czas poświęcony na czytanie moich wypocin. Masz pytania lub sugestie? pisz śmiało! :)